pentru convorbiri internationale
Grey Bucuresti semneaza pentru Romtelecom o noua campanie de comunicare avand mesajul principal “La Romtelecom distantele nu mai conteaza”.
Gandita pentru a promova pe diferite canale – TV, print, internet, radio, outdoor, materiale instore & DM – doua oferte Romtelecom (un nou abonament pentru convorbiri internationale si o oferta avantajoasa de noi instalari), campania a debutat pe 16 aprilie cu aparitii TV care vor continua pana pe 25 mai. Machetele de presa si spoturile radio vor fi prezente pana pe 6 iunie, pentru partea de internet existand in plan executii speciale.
“Am construit aceasta campanie in asa fel incat sa sustina partea promotionala dar sa si contina o substantiala componenta de imagine. Romtelecom este un brand care si-a deschis portile internationalitatii si, la un singur telefon distanta, se afla o intreaga serie de experiente pe care le poti trai acum impreuna cu cei dragi. Atunci cand poti vorbi in voie, experientele tale sunt mai intense, realitatea ta se impregneaza de realitatea povestilor pe care le auzi la telefon.” a declarat Cristiana Spataru, Client Service Director
Oferta pentru noul abonament Confort 50 International (50 minute incluse lunar, oricand, pentru apeluri internationale catre UE, SUA si Canada) se adreseaza clientilor Romtelecom noi sau existenti, cu trafic mare de convorbiri in afara tarii.
Ambele oferte reitereaza un important beneficiu al oricarui client Romtelecom care are unul dintre abonamentele cu minute incluse: apeluri nelimitate intre 18:00 si 08:00 si in weekend, in orice retea fixa nationala.
“Spotul “The Journey” e o ilustrare metaforica a convorbirilor internationale, e traducerea creativa a unui un beneficiu clar. E atat de simplu sa comunici cu “exteriorul” incat e ca si cum ai fi acolo; povestile se intampla mai aproape de tine, poti sa interactionezi cu ele, esti participativ, esti inauntrul lor. Tocmai de aceea, personajele principale ale spotului – cei patru prieteni de pe canapea – traiesc efectiv experientele din conversatiile cu cei din afara”, spune Oana Gheorghe, copywriter la Grey Bucuresti.
“Romtelecom continua sa se reinventeze si sa aiba mereu ceva nou de spus publicului din ce in ce mai greu de prins cu si in poveste. Intr-o vreme in care cartoanele abstracte umplu ecranul, ne bucuram ca impreuna facem lucruri frumoase”, afirma Claudiu Dobrita, Creative Director Grey Bucuresti.
Spotul TV a fost filmat cu Castel/Mitra Film, procesat in studioul Abis si regizat de Shahar Segal cu Emmanuel Kadosh la camera. Coloana sonora a fost realizata in colaborare cu un studio din Anglia, si este o compilatie intre muzica de librarie si una compusa special pentru spot.
Echipa care a colaborat la realizarea campaniei:
Din partea Grey:
Cristiana Spataru – Client Service Director
Anca Pintilie – Account Manager
Claudiu Dobrita – Creative Director
Stefan Vasilachi – Creative Director
Oana Gheorghe – Copywriter
Razvan Ludu – Art Director
Dragos Raicu – Junior Copywriter
Din partea Romtelecom:
Alfred Borcan – Director Marketing Communication & Research, Residential Segment
Ruxandra Rau – General Manager Marketing Communication
Carmen Miu – Marketing Communication Senior Specialist
{mosloadposition user10}