”Pentru toti cei care isi doresc mai mult, pentru cei care au aspiratii si standarde ridicate de profesionalism, pentru cei care se respecta si vor sa fie respectati, ROMEXTERRA BANK vine cu o filosofie noua, impartasita atat de clientii bancii, cat si de personalul acesteia”, spune Adrian Radu, Presedinte, ROMEXTERRA BANK.
De altfel, deviza intregii campanii rezuma perfect o anumita stare de spirit care se manifesta din ce in ce mai puternic pe piata. Orice client, orice efort financiar si orice economie, oricat de mica ar fi, conteaza.
Asadar, ROMEXTERRA BANK a lansat prima campanie de imagine sub sloganul "De la egal
la egal".
”Campania urmareste sa faca cunoscuta atitudinea prietenoasa a bancii fata de toti clientii sai, indiferent de pozitia lor, si chiar sa instituie o noua perspectiva asupra bancilor care pot deveni mai primitoare si mai prietenoase”, spune Mirela Negrutzi – PR & Communication Manager, ROMEXTERRA BANK.
“De la egal la egal” se mai poate traduce insa si prin standardele ridicate pe care banca si le impune, la egalitate cu criteriile de excelenta in domeniu.
In al doilea rand, eforturile clientilor nu vor fi niciodata mai mari decat cele depuse de banca, tot la fel cum personalul bancii nu va pretinde mai mult de la client decat poate pretinde de la el insusi.
Pentru ca, o data intrat in Romexterra Bank, esti tratat asa cum iti doresti: cu respect, cu profesionalism, ca de la egal la egal.
{mosloadposition user10}
Articole recomandate:
Black Friday 2024 a adus o creștere de +31% YoY în vânzări pentru magazinele Gomag
Rowenta sărbătorește 140 de ani de inovație și excelență
Teama de eșec și accesul la finanțare, principalele bariere ale antreprenorilor din România. Studiil...
România și Marea Britanie își consolidează parteneriatele economice printr-un dialog strategic privi...
Susţinere din partea Programului BERD Women on Boards în România
myPOS: Soluții financiare eficiente pentru IMM-uri și Microintreprinderi
Mototol raportează rezultate financiare solide și lansează un rebranding strategic, reafirmându-și a...
Principalele concluzii ale profesioniștilor invitați la Magnetico Oradea. Studiu: Cele mai multe măr...