Agentia de publicitate Gav Scholz & Friends anunta incheierea campaniei TV “Din aproape in aproape. Pentru aproapele tau”, pentru donarea a 2% din impozitul pe profit catre o cauza umanitara/ONG. Proiectul a fost castigat in urma unei licitatii derulate la sfarsitul lunii martie, organizata de catre Asociatia de Relatii Comunitare ARC Romania. Campania, finantata de USAID a fost coordonata de directorul de creatie Marius Rusu impreuna cu copywriterul Matei Alexandru Mocanu si media plannerul Mihaela Dumitrescu (Media Direction), si cuprinde executii TV de 30 sec. si 1 min. difuzate pe Realitatea TV, Discovery, Pro Tv si TVR.
Spotul a fost filmat in locatii exterioare, in Bucuresti si in depoul Ciurel, de unde realizatorii au plecat direct la Mediterana, cu destinatia Cannes. Regizorul Cristian Nemescu si directorul de imagine Liviu Marghidan au fost selectionati la festivalul de film de la Cannes in cadrul sectiunii “Semaine de la critique”, cu filmul “Marilena de la P7”.
“Sunt bucuros sa descopar noi generatii de cineasti talentati care incep sa faca diferenta si in publicitate. Nu in ultimul rand sunt mai mult decat fericit ca dam de lucru fostilor nostri studenti, atat Cristian cat si Liviu fiind absolventi UNATC” – a declarat Lucian Georgescu, Managing Partner GAV Scholz & Friends Bucuresti.
Marilena de la P7 este povestea lui Andrei (Gabriel Huidan), un pusti dintr-un cartier marginas care decide intr-o buna zi sa fure un troliebuz pentru a o impresiona pe Marinela (Madalina Ghitescu) – o prostituata de care s-a indragostit. Un film despre lucrurile facute din dragoste: daca dragostea nu vine la om, vine omul la dragoste. Cu troliebuzul.
Agentia GAV|Scholz&Friends Bucuresti este membra a Scholz & Friends Intl. Prezenta in 19 tari si avind sediul la Berlin, Scholz & Friends este una dintre cele mai creative retele si singura owner-managed din Europa.
{mosloadposition user10}