in media
Alex Visa este noul Interaction Director al GroupM Interaction
GroupM Romania, lider în managementul investiţiilor în media (RECMA 2012), bifează un nou punct în strategia grupului la nivel global prin extinderea echipei de seniori. Astfel, începând cu luna iulie, Alex Visa este noul Interaction Director al GroupM Interaction (GMI) – divizia de digital a GroupM Romania, care oferă servicii de cercetare, comerţ, tehnologie şi dezvoltare în domeniul digital. În noua poziţie, Alex Visa va coordona operaţiunile de digital derulate de agenţiile GroupM în România pe 3 direcţii strategice: dezvoltarea GroupM Interaction (GMI), optimizarea condiţiilor de buying pentru clienţii GroupM, precum şi implementarea în România a produselor şi tehnologiilor dezvoltate de GroupM pe pieţele mature.
„M-au convins viziunea şi abordarea avangardistă pe care cel mai mare grup global de media le împărtăşeşte la nivel european şi internaţional pentru tot ceea ce înseamnă digital. Produsele şi tehnologiile pe care GMI le deţine deja şi pe care le propunem şi pieţei din România vor crea valoare adaugată clienţilor GroupM. Cred că acestea vor contribui semnificativ la creşterea pieţei, pe termen mediu şi lung,” declară Alex Visa, Interaction Director al GroupM Interaction.
În vârstă de doar 38 de ani, Alex Visa este un veteran al pieţei de media & advertising pe care activează încă din 1998. Experienţa sa în domeniul digital începe însă din anul 2001, care a reprezentat momentul de început al dezvoltării domeniului digital în România. În perioada 2003 – 2008, Visa a preferat să acumuleze experienţă relevantă în domeniu lucrând pe o piaţă de online matură, cea din Canada, din poziţia de Country Project Manager. În 2008 revine în România unde îşi formează propria agenţie de publicitate, HyperActive. Ca profesionist în domeniul marketingului şi al comunicării, cu o experienţă de 15 ani în domeniul digital (SEO, SEM, Analytics, RTB, DSP, etc.), Alex Visa are un portofoliu de clienţi importanţi precum Orange, Vodafone, Rogers AT&T, Expedia, Club-Med, American Express, ING Bank, GM, Renault-Nissan, BMW, Ferrero, UPC, Nestle.
Despre GroupM: Cu obiectivul strategic de a veni în întâmpinarea clienţilor cu cele mai bune oferte de media la nivel local şi de a-şi consolida relaţiile de colaborare cu toţi partenerii media, GroupM reuneşte operaţiunile de media ale grupului de comunicare WPP şi asigură managementul investiţiilor în media a clienţilor companiilor Maxus, Mediaedge:Cia, Media Com şi Mindshare. GroupM îşi foloseşte inteligent resursele în cadrul activităţilor de media buying şi de media trading şi aplică metodologii inovatoare prin oferirea de noi servicii de comunicare, ca avantaje competitive, clienţilor săi şi companiilor din grup.
În 2011, GroupM primeşte două nominalizări: Holding Company of the Year 2011, din partea Media Magazine şi Holding Company of the Year 2011 din partea OMMA. În 2013, GroupM devine cel mai premiat grup de media, companiile din holding primind 45 de premii în cadrul celei de a 60-a ediţii a Festivalului de Creativitate Cannes Lions. GroupM conduce in topul managementului investiţiilor în media, cu o cifră de afaceri cumulată de 90.8 miliarde de dolari şi o cotă de piaţă de 32.7% conform RECMA 2012. GroupM are 400 de birouri în 81 de ţări şi peste 17 000 de angajaţi.