Business Media Group anunta ca, in urma unei eficientizari a costurilor de productie precum si a redefinirii strategiei de publishing, va relua editiile in print ale publicatiilor BIZ si Business Review mai repede decat era preconizat initial, si anume din 1 martie, nu din aprilie asa cum era planificat anterior. Pentru BusinessWeek Romania nu se va intrerupe deloc aparitia in format tiparit.
"Un motivator important au fost mesajele de sustinere primite atat din partea advertiserilor cu care avem o relatie de lunga durata, cat mai ales atitudinea si incurajarile cititorilor celor trei publicatii, care ne-au facut sa cautam solutii cat mai rapid posibil" declara Rachad El Jisr, Publisher Business Media Group.
Editiile digitale ale revistelor pot fi vizualizate pe site-urile www.businessweekromania.ro, www.gandestebiz.ro si www.business-review.ro iar de la 1 martie ele vor fi disponibile in paralel cu editiile tiparite. Prin editiile digitale, continutul editorial va fi accesat de către un numar mai mare de cititori decat cel din varianta print, iar abonatii vor avea posibilitatea de a downloada revistele în întregime.
BusinesssWeek Romania este editia locala a celei mai citite reviste de afaceri din lume. Preluata de Business Media Group sub licenta de la McGrawHill International, BusinessWeek apare in Romania din mai 2006. Publicatia aduce cititorilor sai viziunea globala unica a prestigioasei reviste internationale, careia ii adauga un valoros insight local prin analize pertinente ale mediului de afaceri. BusinessWeek Romania apare in fiecare marti, iar continutul editorial poate fi vizualizat pe www.businessweekromania.ro.
Biz are o aparitie bilunara si reprezinta prima revista de afaceri in format glossy aparuta in peisajul publicistic din Romania, in urma cu 9 ani. Revista a influentat hotarator formarea noilor generatii de antreprenori si profesionisti, prin promovarea principiilor occidentale ale reusitei si succesului in afaceri. Este totodata unul dintre pionierii noilor concepte si idei folosite ulterior pe scara larga, intre care se numara introducerea termenul de “Brand”, evengelizarea Internetului, crearea proiectelor editoriale de tip “TOP” si introducerea conceptului editorial de “coverstory”. In prezent, brandul Biz a depasit proiectul editorial extinzandu-se catre evenimente (Zilele Biz, BizAcademy, BizForum), proiecte de internet (gandestebiz.ro) si carti de afaceri (BizBooks).
Business Review reprezinta primul proiect editorial al Business Media Group, fiind totodata singurul saptamanal de afaceri in limba engleza din Romania. In afara publicatiei propriu zise, brandul Business Review a dezvoltat evenimente (seria Business Review Forum), suplimente si booklet-uri specializate, un serviciu de stiri zilnic (BRDaily) si unul dintre cele mai complexe cataloage de afaceri si servicii din Romania (The Workbook). BusinessReview apare in fiecare luni, iar continutul editorial poate fi vizualizat pe www.business-review.ro.
{mosloadposition user10}