Cheil | Centrade, hub-ul pentru sud-estul Europei al rețelei coreene Cheil Worldwide, desemnată drept partener strategic de comunicare al First Bank, a dezvoltat o nouă campanie din seria First Bank Studios.
„De Halloween, sperie-ți banca!” se întoarce. De această dată, insight-ul de la care a plecat agenția a fost reprezentat de „spaimele” pe care le au românii în domeniul financiar, precum teama că nu au suficiente fonduri pentru o mașină nouă, poate chiar una hybrid cum are toată lumea, sau aceea că vor avea o urgență, cum ar fi o defecțiune majoră la centrala de apartament, sau, de ce nu?, teama că de la atâtea dulciuri preparate în casă în pandemie, vor avea nevoie de implanturi. Dentare.
Într-o campanie 360°, care conține execuții de ATL, Digital, Media sau Social Media, consumatorii sunt invitați să își „sperie” spaimele și banca actuală, aplicând pentru un Credit de nevoi personale cu Refinanțare prin video banking, cu o dobândă horror de mică pe perioada promoției, de la doar 6,66%.
Tot ce au de făcut este să intre pe firstbank.ro/videobanking într-un live video call cu un operator First Bank. Pot obține astfel simplu și rapid o refinanțare în lei, la una dintre cele mai bune dobânzi din piață. Oferta poate fi accesată și în toată rețeaua de sucursale First Bank.
„Halloweenul, probabil cea mai iubită sărbătoare americană, a intrat și în cultura românească de ceva vreme și ne-a inspirat să oferim și anul acesta consumatorilor români o bucățică din ADN-ul First Bank, The American Way. Cu ajutorul Creditului de nevoi personale cu Refinanțare de la First Bank, credem că „spaimele” financiare ale românilor pot fi mai bine controlate, iar contextul ne-a dat ocazia să dramatizăm acest lucru în linie cu ce am comunicat până acum, într-un mod simplu, funny, dar pe înțelesul tuturor, așa cum ne-am obișnuit consumatorii”, declară Viorel Ruse, Marketing and Communication Director la First Bank.
„Campania de anul acesta oferă scena consumatorilor, în spiritul valorii ‘We put people first’ a brandului. Așadar, am strâns de la consumatori cele mai populare frici financiare și le-am folosit atât în spotul TV, cât și în cel radio și în comunicarea digitală”, completează Mihai Gongu, Executive Creative Director Cheil | Centrade
Carmen Miruță, Client Service & New Business Director Cheil | Centrade, adaugă că „Anul acesta am urcat pe scena EFFIE Awards împreună cu First Bank, a fost o încununare a primului an de colaborare, iar campania de Halloween a fost chiar una dintre cele shortlistate. Suntem convinși că ediția cu numărul 2 va avea parte de același succes, cu rezultate foarte bune și impact pozitiv în cadrul indicatorilor de brand”.
First Bank oferă o gamă largă de produse și servicii financiare clienților persoane fizice, persoane juridice și întreprinderi mici și mijlocii. First Bank are sediul la București și peste 130.000 de clienți activi.
Pentru mai multe informații, vă invităm să vizitați www.firstbank.ro.
Credits:
First Bank:
Director Marketing & Comunicare: Viorel Ruse
Senior Marketing Specialist: Mihai Tănase
Marketing Specialist: Alina Petcu
BTL & Producție: Mihai Terecoasă
Senior PR & CSR Specialist: Cristina Drașovean-Oniceanu
Agenție de creație: Cheil | Centrade
Sr. Art Director: Ana-Ramona Tanasă
Copywriter: Alexandru Cazacu
Creative Director: Roxana Niță
Executive Creative Director: Mihai Gongu
A/V Director: Monica Garbur
Client Services Director: Carmen Miruță
Group Account Director: Maria-Cristina Trepcea
Account Director: Bianca Cauc-Bîtu
3D Designer: Marijus Pudar
Casa de producție: Cyclops Films
– producător: Marius Bucur
– regie: Marius Bucur/Tudor Lucaciu
– director de imagine: Tudor Lucaciu
– actor: Mihai Munteniță
Postproducție: Chainsaw Europe
– editor imagine: Ruxandra Mihai, Silvia Matei
– editor sunet: Hasan Nasser, Andrei Vasilache
– coordonator postproducție: Raluca Iuteș, Oana Manea
Agenția de media: OMD
Mădălina Borcea – Media Director
Radu Hristov – Media Manager
Maria Tanasoff – Digital Manager