În perioada sărbătorilor de iarnă, Stella Artois, unul dintre brand-urile premium din portofoliul Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors Beverage Company, aduce „berea Crăciunului” în două locuri magice din România: Târgul de Crăciun din Sibiu și Streetmas din București. De mai bine de câteva secole, Stella Artois surprinde esența conexiunii dintre oameni și unește prietenii și familiile în jurul aceleiași mese, în timpul sezonului festiv. Chiar dacă produsul a evoluat și a trecut prin diferite schimbări de-a lungul anilor, Stella Artois continuă să facă același lucru în preajma sărbătorilor de Crăciun: să promoveze un sentiment de comunitate și să aducă oamenii împreună.
În perioada 17 Noiembrie – 2 Ianuarie, Stella Artois îi invită pe toți cei care sunt deja acolo sau doar trec prin Sibiu la un pop-up bar amplasat chiar în centrul târgului de Crăciun din Piața Mare, unde pot savura gustul rafinat al berii belgiene alături de cei dragi. Din decembrie, în timpul weekend-ului, cât și în primele două zile de Crăciun, toți cei care vin la acest eveniment pot alege să-și creeze amintiri magice la photo corner-ul tematic. De asemenea, la Les Ateliers Artois pot pregăti ceva pentru cei dragi: urările de bine vor lua forma unei scrisori scrise de mână, caligrafic, de un artist local, astfel încât mesajul să fie de neuitat.
În București, la Streetmas, un alt târg de Crăciun, cu notă ușor neconvențională de această dată, care va avea loc în strada Lipscani 17 în primele 3 săptămâni ale lunii decembrie, Stella Artois oferă un set-up de poveste pentru cei care își doresc o amintire foto specială.
„Ocaziile speciale trăite alături de cei dragi au fost dintotdeauna un pilon important în strategia brandului nostru, așa că suntem entuziasmați să fim parte din povestea sărbătorilor de iarnă. Ne bucurăm să aducem magia Crăciunului și gustul berii de calitate belgiană și anul acesta la târgurile de Crăciun din Sibiu și București”, a punctat Virginia Radu, Senior Brand Manager.
„Stella Artois este o bere cu totul specială, dedicată momentelor memorabile petrecute alături de cei dragi. Anul acesta aducem povestea Stella Artois mai aproape de cea a Crăciunului și ne bucurăm să fim aproape de consumatori, atât în București, cât și în Sibiu”, a completat Andreea Ropotan, Brand Manager.
Povestea berii care s-a născut de Crăciun
În spatele brandului Stella Artois se ascunde povestea „berii de Crăciun”, o tradiție care își are originile acum 600 de ani în Belgia. În 1366, a fost înființată fabrica de bere De Hoorn (cornul în neerlandeză), devenind în 1717 Artois, odată cu preluarea de către Sébastien Artois.
În 1926, a apărut Stella Artois, o ediție limitată a berii Artois, creată ca un dar de Crăciun pentru locuitorii din Leuven. Simbolul Crăciunului, steaua, a rămas în numele berii și a continuat să strălucească până în zilele noastre.