Din dorința de a fi alături clienți și de a transforma sărbătorile de iarnă în cea mai de succes perioadă a anului pentru afacerile acestora, METRO Cash & Carry România aduce, prin proiectul special „Miracolul Afacerii Tale”, atmosfera de Crăciun pe Strada Franceză din București. Începând din 17 noiembrie și până la finalul anului, zona pietonală din Strada Franceză a devenit una din atracțiile a orașului datorită spectacolului de lumini de Crăciun și decorațiuni festive instalate de METRO cu scopul de a atrage un număr cât mai mare de vizitatori la ușile afacerilor independente. Proiectul “Miracolul Afacerii Tale” face parte din campania de Crăciun 2017 „E momentul să ne bucurăm de Sărbători”.
METRO este alături de milioane de antreprenori, trăind împreună cu aceștia magia sărbătorilor, într-o perioadă cheie pentru succesul afacerilor independente. Astfel, pentru că, de obicei, doar străzile principale sunt iluminate și decorate, METRO și-a îndreptat atenția către o stradă laterală, o zona pietonală din centrul orașului București, unde se află multe afaceri independente: restaurante, cafenele și pub-uri. Odată cu spectacolul dedicat aprinderii luminilor de Crăciun, care a avut loc pe 17 noiembrie, Strada Franceză a fost transformată cu măiestrie în centrul atenției publicului larg, aducând în prim plan spiritul Sărbătorilor și magia Crăciunului. Mai mult, evenimentul a adus la ușile afacerilor independente din zonă un număr ridicat de vizitatori și clienți, care vin aici atrași de spectacolul de lumini.
“Prin acest proiect unic, consolidăm în piață poziția METRO ca un partener cu competență, un expert care înțelege nevoile și dorințele clienților săi, transpunându-le în campania de Crăciun «E momentul să ne bucurăm de Sărbători», prin intermediul unui spectacol de lumini care le aduce tuturor antreprenorilor de pe această stradă beneficii suplimentare pentru stimularea afacerii lor. În special într-o perioadă atât de importantă pentru succesul lor”, a declarat Gisele Musa, Global Director Branding & Activation METRO.
Proiectul “Miracolul Afacerii Tale” continuă seria de inițiative dedicate antreprenorilor, începută prin proiectul „Ziua Afacerii Tale”. Un film care surprinde momente emoționante din timpul derulării proiectului în România este disponibil pe canalul oficial de YouTube METRO România, la link-ul https://youtu.be/1MpaDPsffWI, pe canalele de Youtube a 15 țări METRO și pe pagina oficială de Facebook a METRO România.
“La METRO, simțim o conexiune puternică cu milioanele de antreprenori din întreaga lume, deoarece zi de zi și noi lucrăm cu aceeași pasiune și dedicare care stă la baza succesului afacerilor independente. Pentru că știm că succesul nostru depinde de succesul clienților noștri.“, afirmă Roland Ruffing, CEO METRO Cash & Carry România.
“Miracolul Afacerii Tale“ a fost gestionat la nivel internațional de către Gisele Musa, Christa Wellershoff, Kristina Krauter și Avsar Kayi din cadrul METRO Global Branding & Activation în colaborare cu Serviceplan Campaign Hamburg, iar la nivel local de către Marina Zara, Andreea Diaconu și Marian Profir din cadrul echipei de Marketing METRO Cash & Carry România.