Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

De ce si cum construim un brand local

marcommPills policolor

Pe 15 iunie, școala de comunicare alternative Marcomm-Pills organizează un nou workshop dedicat brand-urilor locale. De ce și cum construim un brand 100% local și cum îl comunicam apoi poți afla de la Camelia Dragomirescu, Director Marketing la Policolor.

marcommPills policolor
(*) PROGRAMA

• Ce înseamnă brand românesc – abordări și analiză

• Premisele construcției unui brand de succes

• Harta strategică de brand – repere, obiective, specificități

• Factorii cheie ai succesului unui brand românesc

• Brandul în context și în viața comunității – parteneriate și tactici

• Brand local – brand internațional. Ce alege consumatorul?

• Comunicarea internă și motorul inovației

(*) DESPRE SPEAKER

Cu un istoric de marketing management în branduri ca ABB și Pepsi, Camelia a reușit ăa aducă procese și indicatori care să ghideze modul de lucru în companiile românești, fiind în același timp un susținător pasionat al autenticității acestora. Camelia este acum director de marketing al Policolor, producator român de top în lacuri și vopsele pentru construcții, auto și industrie, deținător al brandurilor Spor, CasaBella, Vinarom și Klar.

(*) TAXĂ DE PARTICIPARE

400 RON + TVA (Include gustări și masa de prânz)

Înscrierile se fac la adresa: marcomm@confidentpr.com sau pe marcomm-pills.confidentpr.com

Locurile la eveniment sunt limitate, iar participanții vor fi selectați în ordinea înscrierii.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.