Softurile CRM sunt instrumente eficiente de gestionare si organizare a unei afaceri. Tot mai multe companii aleg sa integreze unelte specifice in vederea cresterii productivitatii, intrucat ofera numeroase optiuni de verificare si control a clientilor si a activitatilor interne. In randurile urmatoare ne-am propus sa descoperim ce sunt softurile CRM si de ce sunt ele atat de apreciate.
Ce sunt softurile CRM?
Softurile Customer Relationship Management – CRM – sunt alternativa la documentele excel. Acestea vin cu instrumente valoroase ce permit automatizarea intregului business, permitand o mai buna organizare a activitatii interne, dar si cu functii de evaluare, control si comunicare. Toate aceste functii speciale integrate imbunatatesc intreaga activitate, optimizand timpul de lucru, dar si relatiile cu furnizorii si clientii.
Care sunt avantajele softurilor CRM?
Cum am precizat in randurile anterioare, aceste unelte ofera numeroase oportunitati legate de timpul alocat sarcinilor de primire, verificare, control a clientilor, dar si solutii pentru imbunatatirea relatiilor dintre companie si furnizori.
Cel mai mare avantaj este legat de automatizarea activitatii. Antreprenorii si managerii care aleg sa utilizeze softuri CRM au toate datele concentrate intr-un singur loc, avand acces rapid la oferte, baze de date, clienti si furnizori. Folosirea acestora permite monitorizarea intregului flux de lucru.
Un alt avantaj este legat de imbunatatirea organizarii. Un astfel de soft CRM permite monitorizarea tuturor departamentelor, astfel sunt rapid detectate sectoarele in care managementul este problematic, putand fi luate masuri rapide si eficiente de imbunatatire. Cu ajutorul instrumentelor puse la dispozitie de aplicatie, se creste performanta chiar si in zonele deficitare.
Softurile CRM sunt gandite sa creasca productivitatea companiei si sa imbunatateasca intreaga activitate si vin cu solutii ce permit programarea corecta a tuturor ofertelor si comenzilor. Cu ajutorul lor se creeaza un flux continuu de aprovizionare, fapt ce previne blocajele. Prin intermediul acestora pot fi programate toate sarcinile angajatilor din companie, astfel ca nu vor exista timpi morti.
Daca vorbim de o buna organizare cu siguranta ne raportam si la planificarile calendarsitice divizate pe departamente cu functii de notificare. Un soft CRM integrat ofera posibilitatea de a gestiona toate operatiunile, trimitand notificari periodice cu privire la sarcinile ce trebuie executate. Sistemele CRM sunt personalizate in functie de particularitatile afacerii si pot furniza utilizatorilor notificari in functie de periodicitatea sarcinilor realizate. Practic, cu acestea nu vor mai exista plati uitate, comenzi cu termene depasite ori sarcini nefinalizate la timp.
Un alt motiv pentru care softurile CRM au captat atentia celor ce vor sa se dezvolte, este legat de versatilitatea ridicata. Prin intermediul uneltelor puse la dispozitie de aplicatie sarcinile unui angajat pot fi redistribuite inlocuitorului in cazul in care acesta nu este prezent, astfel si in lipsa unei persoane cheie din echipa, fluxul de lucru nu va fi afectat.
Aceste avantaje fiind punctate se poate spune ca, softul CRM nu reprezinta doar un instrument de organizare si control, ci o unealta eficienta de imbunatatire a timpului de lucru, optimizare a operatiunilor specifice si a sarcinilor fiecarui angajat. Odata implementat aduce disciplina, creste randamentul si productivitatea.
Acceseaza site-ul celor de la MEFI CRM si testeaza gratuit platforma timp de 7 zile.