pentru o campanie de promovare?
Pentru ca in Marea Britanie publicitatea pe Google este mai importanta decat cea pe TV? Nu. As alege promovarea online pentru ca aici, in Romania, publicitatea pe Internet incepe sa devina un factor de diferentiere pentru companii si branduri in conditiile concurentei tot mai puternice.
In octombrie 2006, in a opta luna de existenta a PCForum.ro, cea mai mare companie IT din lume, IBM, a ales forumul nostru pentru a-si promova noua gama de servere si ofertele de servicii. Aici, in Romania. In a doua jumatate a lunii trecute GECAD a solicitat un spatiu pe site-ul PCForum.ro, pentru a promova lansarea serverului de mail Axigen, singurul produs romanesc de acest gen. Reclama GECAD ruleaza in continuare pe site-ul nostru.
Practic, a fost inregistrata a opta luna consecutiva de crestere a audientei, cu 22.000 de cititori unici, iar PCForum a depasit din nou 100.000 de afisari in paginile sale. Nu va este familiar PCForum?
Ei bine ne putem lauda ca am depasit site-uri "celebre":
www.promotor.ro
www.descopera.ro
www.prezentonline.ro
www.onemagazine.ro
www.revistahighlife.ro
www.turatii.ro
Ca sa nu mai vorbim de www.ComputerWorld.ro sau www.Connect.com.ro.
Sau poate va sunt mai cunoscute www.raobooks.com, www.paralela45.ro. Am depasit 98,2% din site-urile existente in Romania si vom continua sa depasim multe altele.
PCForum a fost partener media la CERF 2006, Internetics 2006, LOAD 2006, Binary 2006, Digitrend 2006, Multimedia 2006 si The Big Picture. Si vom continua sa sustinem astfel de evenimente.
Va promit ca vom creste in continuare. Pentru ca romanii sunt pasionati de tehnologie si pentru ca, desi exista cateva locuri dedicate acestui subiect, calitatea informatiilor si calitatea membrilor face diferenta.
Sa nu uitam de design, pentru ca o campanie de promovare new media nu poate fi facuta pe un site format din trei pagini, fara ilustratii, fara continut.
Bucuresti, 3.11.2006
{mosloadposition user10}