Preţul corect preţ-performanţă este principalul criteriu pentru care soluţia SIVECO Applications 2011 a fost preferată altor soluţii ERP de pe piaţă în 2010
Chiar dacă în 2010 piaţa soluţiilor de gestiune a afacerilor a avut o evoluţie relativ lentă, SIVECO Romania a reuşit să-şi păstreze cota de piaţă deţinută pe piaţa ERP, câştigand noi clienţi din domeniul privat, pentru zona serviciilor de implementare, integrare şi training.
"Preţul corect preţ-performanţă, dar şi flexibilitatea şi capacitatea de a finaliza cu succes proiectele de informatizare sunt principalele criterii pentru care soluţia SIVECO Applications 2011, dezvoltată de SIVECO Romania, a fost preferată altor soluţii ERP de pe piaţă", a declarat Lăcrămioara Bârseti, Line of Business Director SIVECO Applications, în cadrul SIVECO Romania.
Cei mai mulţi dintre noii clienţi ai companiei au investit în 2010 în soluţii de planificare a resurselor companiei – Enterprise Resource Planning – pentru a pune la dispozitia departamentelor de productie, stocuri, achiziţii, mijloace fixe, vânzări, financiar-contabilitate, salarizare, resurse umane instrumente de eficientizare a activităţilor.
"Cu precădere în perioade dificile din punct de vedere economic, companiile au nevoie de sisteme ERP pentru a obţine o imagine clară a departamentelor care aduc profitabilitate şi a celor unde este necesară eliminarea pierderilor. Reducerile de personal sau fluctuaţia de angajaţi nu pot fi compensate decât cu ajutorul unor soluţii informatice performante prin care se pot administra volume mari de activităţi", a adăugat Lăcrămioara Bârseti.
Prin facilităţile pe care le pune la dispoziţie, SIVECO Applications 2011 – soluţia ERP dezvoltată de SIVECO Romania – integrează toate funcţiile de conducere ale unei companii de la planificarea resurselor, asigurarea stocului de materii prime şi materiale, definirea tehnologiilor, coordonarea proceselor de producţie, până la realizarea gestiunii financiar-contabile, a resurselor umane, a vânzărilor de produse finite, menţinerea şi dezvoltarea relaţiilor cu clienţii şi partenerii etc.
Bucuresti, 01.02.2011