Desi suna a intrebare de chestionar, nu este. Nu vrem sa facem (si noi) un alt chestionar care sa-ti ocupe timpul si care sa nu aiba niciun efect. Nu vrem sa creem un formular care sa incerce sa-ti spuna cat esti tu de important, “draga consumatorule”, pentru produsul X sau pentru compania Y.
Nu avem pretentia de a fi (inca) unitate de masura a …satisfactiei clientilor magazinelor online din Romania. Insa ne-am dori sa ajungem.
De aceea, iti oferim (cam publicitar suna asta) un spatiu in care sa devii cel mai important client al unui magazin online. Acelasi magazin care nu ti-a confirmat comanda decat dupa ce ai sunat tu de 4 ori, acelasi magazin care ti-a comunicat sec, la 2 zile dupa aniversarea pentru care doreai sa cumperi un cadou ca” produsul nu mai este pe stoc, va rugam reveniti”.
Magazinul care ti-a promis transport gratuit dar care ti-a incarcat factura cu “taxe de ambalare”
Sau magazinul care-ti vinde parfumuri de marca “la cele mai bune preturi”, numai daca trimiti un mail cu toate datele tale personale la o adresa de Yahoo.
Desi poate suna a cliseu, pentru un comert electronic civilizat este nevoie de incredere. Incredere pe care magazinele AR TREBUI sa o castige.
Propunerea noastra este urmatoarea: v-am pus la dispozitie, pentru fiecare magazin online inscris in www.usor.ro, o pagina de comentarii. In care puteti (si va rugam s-o faceti) sa scrieti experienta avuta cu respectivul magazin. Ati comandat, nu ati finalizat comanda, v-au placut produsele, ati fost tratat cu atentia pe care-o meritati, etc.
Experienta dumneavoastra poate deveni extrem de valoroasa, atat pentru un alt potential client al magazinului respectiv cat si pentru magazinul respectiv.
Daca “un om informat este un om puternic” atunci va fi nevoie de mai mult decat o interfata prietenoasa sau o falsa promotie pentru ca un magazin sa va ia banii.
{mosloadposition user10}