BottegaVerde.ro, magazinul online cu celebrele produse de îngrijire nr.1 în Italia, dă startul cumpărăturilor pentru cadourile de Crăciun cu ocazia Black Friday cu reduceri de până la 78% și preconizează vânzări mai mari cu 40-50% față de 2019.
Pandemia i-a făcut pe români să aibă mai multă grijă de ei și de cei dragi
Criza generată de pandemia de COVID-19 i-a făcut pe români să aibă mai multă grijă de ei și de cei dragi și să investească mai mult în produse de îngrijire de calitate, realizate din ingrediente naturale și netestate pe animale. Până la sfârșitul lunii octombrie, magazinul online BottegaVerde.ro a înregistrat o creștere de 38% a vânzărilor, față de aceeași perioadă din anul precedent.
“Dacă în perioada de lockdown din primăvara acestui an, ritmul de creștere a fost accentuat, în vară am putut observa o scădere a vânzărilor, pe fondul perioadei concediilor. În toamnă însă, vânzările și-au reluat ritmul din primăvară.”, declară Alexandru Diaconu, Antreprenor – Bottega Verde România.
BottegaVerde.ro a creat în laboratoarele din Italia produse cu efect dezinfectant care protejează pielea de deshidratarea provocată de utilizarea repetată a dezinfectanților cu conținut ridicat de alcool. De asemenea, pentru a întâmpina cererea crescută de substanțe dezinfectante, au introdus și un dezinfectant de suprafețe pentru a oferi clienților protecție și siguranță împotriva virusului.
Printre cele mai râvnite categorii de produse din aceasta perioadă, au fost cremele antirid pentru ten Retinolo BV Plus, gelurile de duș, șampoanele și tratamentele pentru păr, produsele pentru îngrijirea picioarelor, parfumurile și rujurile.
“În perioada stării de urgență, ponderea categoriei produselor de îngrijire personală a fost majoritară. Concomitent, am putut observa o scădere a ponderii categoriilor precum make-up, parfumuri și a altor accesorii. Pe perioada verii, structura ponderilor a revenit la valorile obișnuite. Vânzările produselor din categoria de protecție solară s-au menținut la valorile de anul trecut, fără creșteri semnificative, cum s-a întâmplat în cazul altor categorii de produse.” relatează Alexandru Diaconu, Antreprenor – Bottega Verde România.
BottegaVerde este recunoscută pentru gamele sale cu ingrediente vedetă și arome intense. Anul acesta, gamele cele mai căutate de români au fost cele cu arome tematice precum Vaniglia Nera, Pepe Rosa, Iris, Argan del Marocco, dar și Keratina e Cachemire (gamă de îngrijire cu proteine de cașmir pentru păr).“Începând cu luna Martie a acestui an și până în luna Iunie, s-a observat o creștere semnificativă în rândul cererii de produse de skin care și body care. De asemenea, în această perioadă am decis să încurajăm și plata cu cardul, fapt ce a generat o creștere în rândul comenzilor achitate online.“, declară Alexandru Diaconu, Antreprenor – Bottega Verde România.
Deși a fost o adevărată provocare, din cauza condițiilor actuale, BottegaVerde.ro a lansat în pandemie trei game noi. Printre acestea se numără și Linfa di Vite, o gamă inovatoare cu produse de îngrijire cu extract de viță de vie pentru tenul matur, dezvoltată în urma unor lungi ani de cercetare în laboratoarele din Italia.“Începând cu perioada stării de urgență, am continuat să ne desfășurăm activitatea de acasă și am lansat trei game noi cu produse de îngrijire a tenului și a corpului”, relatează Alexandru Diaconu, Antreprenor – Bottega Verde România.
Crește cererea pe piața cosmeticelor naturale
Deși 2020 a fost un an cu totul neobișnuit, iar oamenii au fost nevoiți să renunțe la cheltuielile neesențiale pentru a se putea adapta noului context, aceștia nu au putut renunța pe deplin la plăcerea de a avea un moment de “dolce far niente”. Momentele de relaxare oferite de o baie cu spumă, o lumânare parfumată sau o mască hidratantă au fost ce au mai trasat linia fină dintre “work” și “home”. Pe fondul schimbării comportamentului consumatorilor și dorința de a avea parte de lucruri puține, dar bune, unul dintre cei mai mari jucători de pe piața cosmeticelor naturale, magazinul BottegaVerde.ro, înregistrează și anul acesta o creștere de 40-50%.
“În 2018, Bottega Verde România a înregistrat venituri de aproximativ 1 milion de euro şi un profit de 5-7%. În anul 2019 am înregistrat o cifră de afaceri de 1.5 milioane de euro și estimăm că acest trend de creștere cu 50% se va menține și anul acesta“, declară Alexandru Diaconu, Antreprenor – Bottega Verde România.
Cu o creștere constantă a cererii pe o piață dinamică și ofertantă cum este cea a cosmeticelor naturale și cu produse cu un raport excelent între calitate și preț, magazinul online BottegaVerde.ro are planuri mari. “Ne-am propus să devenim top of mind în rândul consumatorilor de produse cosmetice, dar pe lângă piața din România, avem în plan să ne extindem și pe alte piețe.” declară Alexandru Diaconu, Antreprenor – Bottega Verde România.
Black Friday în pandemie cu creșteri de până la 50%
În mijlocul discounturilor de Black Friday, românii se gândesc deja la cadourile pentru cei dragi, nu doar la wishlist-ul propriu. Doar că anul acesta, contextul este puțin diferit, iar comportamentul consumatorilor este foarte schimbat. Românii au devenit foarte exigenți cu brandurile de la care decid să achiziționeze produse de îngrijire, sunt foarte atenți la preț, dar și la ingredientele pe care le conțin produsele și evită produsele ce nu respectă mediul înconjurător sau protecția animalelor.
“Black Friday este o campanie-semnătură pentru noi, deoarece ne-am lansat în anul 2015, chiar în ajun de Black Friday. Anul acesta preconizăm vânzări mai mari cu 40-50% față de 2019.
Raportul dintre calitatea produselor BottegaVerde și prețul lor, dar și gama variată, le face să devină alegerea ideală pentru cadourile de sărbători.“, declară Alexandru Diaconu, Antreprenor – Bottega Verde România.
Românii încep să cumpere inteligent, să-și planifice mai bine bugetele lunare și să evite risipa de orice fel. Deși un eveniment inițial dedicat produselor electronice și electrocasnice, Black Friday prinde tot mai mult contur în zona de cosmetice și produse de îngrijire, deoarece se află în perioada ce precede cumpărăturile de sărbători. Cu această ocazie, tot mai mulți români aleg să cumpere cadourile de Crăciun, dar și produsele neperisabile necesare sărbătorilor, de Black Friday.
Reduceri de până la 78% de Black Friday
“Din experiența anilor anteriori, am înțeles faptul că Black Friday a devenit un moment perfect pentru alegerea cadourilor de sărbători. Anul acesta vom oferi clienților noștri reduceri de până la 78%. În premieră de Black Friday, vom include și cea mai nouă gamă lansată, Avena e Prebiotico, cu o reducere de până la 76%, dar și gama cea mai îndrăgită de către clienții noștri, Vaniglia Nera.“, declară Alexandru Diaconu, Antreprenor – Bottega Verde România.