Dintotdeauna, cel mai important eveniment de cumpăraturi din an a fost pentru Altex un motiv de a se adresa clienților într-o manieră prietenoasă, amuzantă, cu și despre oameni și povești de viață, despre clienți și pentru clienți.
În acest an, Altex România – liderul pieței de electronice, electrocasnice, IT&C și multimedia – a ales să comunice evenimentul de retail al anului printr-o nouă idee creativă, pusă în scenă de o dramatizare hazlie și inedită. În urma unui concurs de propuneri creative, a fost selectată agenția Graffiti BBDO pentru a dezvolta campania de comunicare „Blec Fraidei”.
Campania urmează poziționarea Altex România: în 25 de ani, Altex a invățat ce își doresc românii și promite, ca brand, „Cel mai mic preț din România”. În mod firesc, de Black Friday, Altex este cel mai îndreptățit brand să le ofere românilor, într-un mod original și vesel, experiența autentică a cumpărăturilor.
„De Blec Fraidei, capacitatea logistică de depozitare și de transport este folosită la maximum: 4 depozite centrale, 11 depozite zonale și peste 100 de magazine în toată țara. Totodată, asigurăm o gamă variată de oferte, cu stocuri generoase, dar totuși limitate pe întreaga perioadă de promoție. În plus, oferim servicii de creditare avantajoase pentru clienți cu posibilitatea ca aceștia să intre în posesia produselor preferate imediat. Astfel, vom pune la dispoziția clienților un stoc în valoare de aproximativ 1,4 miliarde lei.” – Edvin Abdulachim, Director Comercial Altex România
„Produsele substanțial reduse au fost atent selectate pentru a răspunde așteptărilor variate ale clienților, dar și pentru a le oferi accesul la tehnologii de ultimă oră. Reducerile sunt valabile pe toată perioada campaniei (1 noiembrie – 5 decembrie), tocmai pentru a oferi tuturor clienților șansa să aleagă și să beneficieze de produsele și reducerile care li se potrivesc. Acest eveniment este despre clienți, pentru clienți.” – Raul Filip, Director Achiziții Altex Romania
„Am dat curs propunerii de a româniza „Black Friday”- ul, pentru că suntem o companie românească ce a crescut de 25 ani, ținând cont de dorințele românilor. Dorim să fim permanent la dispoziția lor și de aceea la noi, spre deosebire de conceptul american, promoțiile de Blec Fraidei nu durează doar o zi sau câteva minute, după care se epuizează stocurile. Nu, în ultimul rând, am apreciat diferențierea în comunicare, pe o piață competitivă unde a vorbi despre preț și cele mai bune oferte, devine o provocare din ce în ce mai mare.” – Irina Grigore, Marketing Manager Altex România
„Într-o perioadă în care comunicarea din piață este foarte aglomerată, vom prezenta ofertele Altex într-o manieră plastică: folosindu-ne de expresii populare românești și chiar transcriind fonetic evenimentul Blec Fraidei. La nivel vizual, am transpus expresiile românești în imagini, într-o manieră amuzantă și ușor de decodificat de către consumatori.” – Victor Oprișan, Group Creative Director, Graffiti BBDO
Campania a început la 31 octombrie 2018 și este prezentă atât în magazinele Altex, altex.ro, cât și pe toate mediile: TV, radio, outdoor și în mediul online până pe 5 decembrie.