Începând cu 28 august, benzinăriile Rompetrol din București vor difuza muzică clasică, ca parte a parteneriatului cu Festivalul Internațional George Enescu. Vor putea fi ascultate înregistrări din edițiile trecute, intrepretări ale unor giganți ai scenelor internaționale.
De asemenea, vor fi incluse în selecția de piese intrepretări ale câștigătorilor ultimei ediții a Concursului Internațional George Enescu. Muzica lui George Enescu, dar și a altor compozitori de renume va putea fi ascultată între orele 16:00 și 23:00 în 11 locații din București, sonoritățile Festivalului fiind astfel aduse mai aproape de publicul meloman și nu numai.
“Promovarea culturii și a artiștilor români și internaționali este un element important pentru dezvoltarea frumoasă și sănătoasă a comunităților. Suntem parteneri de tradiție ai festivalului George Enescu, iar anul acesta am vrut să aducem mai aproape de publicul român muzica festivalului, prin difuzarea ei în benzinăriile Rompetrol din București, pentru a aduce mai multă armonie, în ton cu tema ediției 2019.” Alexey Golovin, director, department juridic și afaceri corporative, KMG International.
Rompetrol este de 10 ani partener al Festivalului George Enescu. In acești ani, am dezvoltat numeroase proiecte culturale, aducând artiști români și internaționali mai aproape de comunitățile noastre locale și promovând muzica clasică prin diferite inițiative. Parteneriatul semnat în 2010 între Grupul KMG International și organizatorii Festivalului și Concursului „George Enescu” este un angajament de a susține evoluția culturii în România, cu participarea muzicienilor români și internaționali.
Activitățile susținute de KMG International în cadrul Festivalului includ gala Festivalului, concertul Royal Concertgebouw Orchestra Amsterdam și, în cadrul Concursului, Grupul a susținut, de asemenea, prezența mai multor artiști din Kazahstan, precum Zhibek Mussurgaliyeva și Erzhan Kulibaev. În cadrul ediției 2019, Rompetrol și Festivalul George Enescu au dezvoltat mai multe proiecte asociate, printre care se numără quiz-uri și concursuri pe diferite canale media (radio, online), ce premiază publicul audiofil cu bilete la diferite concerte din cadrul festivalului.