Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

De acum, utilizatorii Vodafone comunica mai simplu si mai usor cu Serviciul de Relatii cu Clientii

Vodafone

· Clientii Vodafone au la dispozitie doua numere principale de acces la serviciul de Relatii cu Clientii: *100# – serviciul de asistenta prin mesaje text si ghidul audio – *222
· La cele doua numere, utilizatorii Vodafone isi vor putea personaliza serviciile si optiunile si vor putea afla informatii despre contul lor
· Meniurile ghidurilor interactive sunt acum disponibile in 3 limbi – romana, engleza si maghiara – intr-o varianta simplificata

Incepand de astazi, clientii Vodafone au la dispozitie o versiune imbunatatita a ghidurilor interactive din cadrul Serviciului de Relatii cu Clientii – *100# (serviciul de asistenta prin mesaje text) si *222 (ghidul interactiv audio). De-acum inainte, atat abonatii, cat si utilizatorii Cartelei Vodafone isi vor putea personaliza mai usor serviciile si optiunile sau vor putea afla detalii despre contul lor.

„Toti clientii nostri care apeleaza *100# sau *222 vor putea efectua acum mai multe operatiuni, repede si usor, folosind exclusiv meniurile interactive. Meniurile noilor ghiduri au fost reorganizate si simplificate fata de versiunile anterioare, in asa fel incat sa ofere, cat mai intuitiv si rapid, informatiile relevante pentru clienti. In plus, clientii Vodafone au acum la dispozitie servicii de asistenta in 3 limbi, in cadrul ghidurilor interactive: romana, engleza si maghiara” a declarat Errol van Graan, Senior Director Customer Operations , Vodafone Romania

Atat utilizatorii Cartelei Vodafone, cat si abonatii, pot efectua acum si mai multe operatiuni prin intermediul celor doua ghiduri interactive, fara a fi necesar sa intre in legatura cu un consultant Vodafone. In total, 44 de functionalitati automatizate ofera clientilor posibilitatea de a face singuri modificari in conturi sau de a obtine informatii specifice. Clientii pot avea acces la datele din factura, pot amana/ confirma plata facturii, pot solicita reemiterea facturii, pot bloca numarul in cazul telefonului furat sau pierdut sau pot activa/ dezactiva extraoptiuni (minute/SMS, trafic internet pe mobil, roaming).

Meniurile celor doua ghiduri au fost redenumite in functie de tipul solicitarilor frecvente: Factura si plata, Informatii despre abonament si servicii active, Internet si servicii de date, Activare de extra-optiuni, Obtinere PUK si/sau blocare/deblocare cartela SIM etc. Navigarea se face mult mai usor si datorita faptului ca sistemul permite acum micsorarea numarului de selectii pe care un client este nevoit sa le faca pana la obtinerea informatiilor dorite. Spre exemplu, noul ghid *222 permite memorarea anumitor comenzi recurente (cum ar fi alegerea limbii) sau personalizarea ofertelor in functie de vechimea in retea sau modelul de telefon utilizat.

Bucuresti, 14.05.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.