Cu ocazia zilei de 8 martie, BILLA România a decis să le facă o surpriză frumoasă clienților săi, prin organizarea unui nou tip de concurs, în premieră în România. Pentru prima dată, clienții au avut posibilitatea să își stabilească singuri reducerile la produsele disponibile în cadrul magazinele BILLA.
În perioada 27 februarie – 6 martie, toți fanii paginii de Facebook BILLA România au avut parte de o mare bucurie. Printr-o aplicație dedicată, userii și-au ales reducerile pentru produsele dorite. Aceste produse au fost alese dintr-un catalog disponibil doar pe pagina de Facebook BILLA România.
Like cu Like se fac reducerile mari! a oferit participanților posibilitatea de a vota zilnic produsele incluse în concurs, fie dând like la postarea dedicată de pe pagina de facebook BILLA România, fie prin vot direct în aplicație.
Fiecare produs inclus în concurs a primi din partea userilor câte un like. Cu fiecare like în plus primit, reducerea produsului a crescut. Astfel, like-urile din fiecare zi s-au transformat în procente de discount pentru produsele disponibile.
Campania Like cu Like se fac reducerile mari! s-a bucurat de o participare foarte mare, în total au fost peste 26,149 de like-uri și voturi pentru produsele disponibile. Impactul concursului pe pagina de Facebook BILLA România a mărit numărul de fani cu peste 5,500 de useri.
Pe durata concursului, pagina de Facebook BILLA România a avut un reach mediu de 599.739 useri.
Reducerile acordate în cadrul concursul Like cu Like se fac reducerile mari! sunt valabile în toate magazinele BILLA din România în zilele de 7 și 8 martie, în limita stocului disponibil.
Mai multe informaţii puteţi afla pe pagina de Facebook BILLA România https://www.facebook.com/romania.billa sau pe site-ul official //www.billa.ro/.