Banca Comerciala Romana (BCR) ) a deschis, luni 22 septembrie, unitatea cu numarul 600 – Agentia Dimitrie Cantemir situata pe B-dul Dimitrie Cantemir, Nr. 2B, Bloc P1, Sector 4, Bucuresti.
Noua unitate bancara cu servicii integrate este cea de-a 17-a unitate operativa BCR din Sectorul 4 si a 111-a din Bucuresti. Grupul BCR raspunde astfel numeroaselor solicitari primite din partea bucurestenilor care au nevoie de servicii bancare de calitate, intr-o gama cat mai larga si la costuri rezonabile.
“BCR pune serviciile bancare la dispozitia a mii de noi clienti din toata tara, inclusiv din zonele rurale, in fiecare an, si le face accesibile 24 de ore din 24 prin intermediul serviciului ‘24 banking’. Dorim sa fim Banca pe care clientii nostri o recomanda datorita servirii asigurate de angajatii nostri din reteaua de unitati si prin prisma celorlalte servicii oferite. Personalul este atent selectionat – am angajat peste 160 de persoane in cele circa 40 unitati dechise in acest an”, a declarat Dominic Bruynseels, presedinte executiv BCR.
Agentia BCR Dimitrie Cantemir are o structura functionala moderna care pune in valoare noua deschidere a BCR venind in intampinarea clientilor cu o oferta diversificata de servicii financiare bancare de calitate: economisire, investitii in unitati de fond, credite, operatiuni cu si fara numerar, carduri, produse de economisire-creditare, etc.
Clientii noii unitati beneficiaza de avantajele oferite de colaborarea cu o echipa tanara de profesionisti bancari. Dinamismul acestora creeaza pentru clienti cadrul perfect pentru dezvoltarea unei relatii durabile si avantajoase cu BCR.
La Agentia BCR Dimitrie Cantemir clientii pot utiliza intreaga gama de produse si servicii a BCR: conturi curente, depozite bancare, credite in lei si valuta, carduri etc. Totodata, noua unitate dispune de o zona Easy 24 Banking BCR care ofera clientilor acces la operatiuni bancare fara a mai fi restrictionati de programul de lucru al unitatii.
Easy 24 Banking BCR este zona special amenajata in unitatile BCR pentru efectuare de operatiuni bancare prin intermediul ATM-urilor, Masinilor Multifunctionale, Automatelor de Schimb Valutar si cu ajutorul Telefonului.
In premiera, la Agentia BCR Dimitrie Cantemir clientii pot utiliza serviciile unui Infokiosk care asigura informatii financiare dar si acces la Click 24 Banking BCR, serviciul de internet banking al BCR, care le ofera acestora acces rapid si eficient la conturile lor.
Totodata, masina multifunctionala din aceasta zona permite depunerea de numerar in contul curent utilizand cardul de debit BCR in lei precum si toate operatiunile care se pot efectua la un ATM obisnuit.
Automatul de Schimb Valutar permite schimbarea valutei (EUR, USD, GBP, CHF) in lei, la cursurile practicate de BCR la ghiseele bancii, suma maxima ce poate fi schimbata intr-o tranzactie fiind echivalentul a 2.000 lei, numarul de tranzactii fiind nelimitat.
Telefonul instalat in zona Easy 24 Banking BCR permite accesul non-stop la serviciul de Asistenta Carduri si operatiuni bancare sau obtinerea de informatii personalizate pentru conturile BCR prin intermediul serviciului ALO 24 Banking BCR, precum si obtinerea informatiilor referitoare la produsele si serviciile bancii, direct de la un consilier de la Contact Center
„Prin acest concept clientii nostri gasesc, sub o singura umbrela – 24 BANKING, modalitati diferite de efectuare a tranzactiilor curente. Clientii au acces la aceleasi functionalitati prin toate canalele, avand libertatea de a alege pe care sa-l utilizeze. 24 BANKING inseamna libertatea de alegere, confort, mobilitate si flexibilitate”, a adaugat Dominic Bruynseels, presedinte executiv BCR.
Programul de lucru cu publicul al BCR Dimitrie Cantemir este: Luni – Vineri: 09.00 – 17.30.
BCR pune un accent deosebit pe serviciile catre populatie, pentru care deschide noi unitati in toate orasele tarii cu potential de dezvoltare. BCR va avea la finele anului peste 650 de unitati, in crestere cu aproape 90 de unitati fata de finele anului 2007.
{mosloadposition user10}