Peste jumătate de milion de români au petrecut anul acesta la Serbările Timişoreana. De trei sute de veri, Timişoreana le este alături celor care petrec cu ceea ce ştie mai bine: o bere proaspătă şi înspumată, tocmai potrivită să te îmbie la voie bună.
La voie bună oamenii se-adună. Aşa zice o vorbă din bătrâni care nu dă niciodată greş. Timişoreana a pornit de la un studiu, realizat pe un eşantion de 400 de români – persoane adulte din mediul urban şi rural. Potrivit rezultatelor, peste 52% dintre cei intervievaţi asociază voia bună cu distracţia şi o stare de bine, iar unul din zece români consideră că voia bună vine la o bere savurată împreună cu cei apropiaţi.
Acelaşi lucru ni l-au dovedit oaspeţii Serbărilor din Timişoara, Drobeta Turnu Severin, Râmnicu Vâlcea, Piteşti, Constanţa, Galaţi, Buzău şi Bacău. Opt oraşe în care Timişoreana a oprit pentru trei zile, cu bere proaspătă şi rece, momente de voie bună de la Maestrul Berar şi ajutoarele sale şi cu bucate alese şi îndestulate.
Au fost şi peste 70 de ore de muzică de la unele dintre cele mai iubite trupe din România: Viţa de Vie, Cargo, Vunk, Holograf, Zero şi Direcţia 5. Aşa cum ne-au declarat Mugurel Vrabete (Holograf) şi Cornel Ilie (Vunk), Serbările Timişoreana sunt o ocazie „să colindăm câteva dintre multele oraşe în care publicul ne aşteaptă cu braţele deschise”. Iar „atunci când vezi o piaţă întreagă cu mâinile ridicate în aer, ştii că ai câştigat un meci important.”
Timişoreana continuă să ofere motive de voie bună consumatorilor din întreaga ţară – prin promoţii în trade şi pe site-ul www.serbariletimisoreana.ro, unde pot intra în jocul voii bune pentru premii felurite : o vacanţă de vis, un iPad Apple 2, un aparat foto Nikon Coolpix, o ramă foto digitală şi multă bere proaspătă.
Şi, pentru că Serbările şi-au încheiat călătoria în acest an, iubitorii de Timişoreana pot revedea momentele de voie bună în albumele foto şi video de la Serbări, încărcate pe site şi pe pagina de Facebook //www.facebook.com/BereTimisoreana.
Până acum, aproximativ 1.500 de utilizatori s-au înscris pe site, dintre care peste 500 au jucat jocul interactiv Roata Voii Bune. S-au câştigat 112 premii constând în six-pack-uri de bere Timişoreana, marile premii urmând a fi decernate la sfârşitul campaniei. Site-ul a înregistrat peste 72.000 de vizite, iar cei mai activi utilizatori provin din Bucureşti, Timişoara, Constanţa, Galaţi, Buzău, Piteşti, Iaşi, Braşov, Râmnicu Vâlcea şi Ploieşti.
Serbările Timişoreana sunt unicul eveniment de acest gen din industria berii din România; de şapte ani, caravana Serbărilor oferă românilor din toate colţurile ţării motive de voie bună la un pahar de bere cu tradiţie. Anul acesta, campania ‘’300 de veri cu voie bună/Serbările Timişoreana’’ a fost realizată în colaborare de Ursus Breweries şi agenţiile GMP Advertising (strategie şi creaţie), Mercury 360 (organizare eveniment şi comunicare trade), United Media (media), 2activePR (comunicare PR) şi Green Pixel (digital marketing).