În 2014, compania Saint-Gobain Rigips, lider pe piața materialelor de construcții, marchează 20 de ani de prezență în România a mărcii Rigips®.
În decursul celor 20 de ani, Saint-Gobain Rigips a devenit pe piața locală o emblemă a calității și a soluțiilor de ultimă generație. Compania și-a dezvoltat continuu portofoliul de sisteme, produse şi servicii, oferite în domeniul amenajărilor interioare, ce răspund celor mai dificile provocări precum dezvoltarea durabilă, eficienţa energetică şi protejarea mediului înconjurător.
“Marca Rigips® împlinește anul acesta o vârstă frumoasă care aduce cu ea multe împliniri. Sunt 20 de ani de prezență pe piața românească, timp în care Saint-Gobain Rigips a câștigat poziția de lider de piață în majoritatea segmentelor în care este prezent și a revoluționat modul de a gândi și de a construi spațiile interioare. Pentru clienți, fie ei arhitecți, dezvoltatori, constructori, instalatori sau pur si simplu clienți finali, numele Saint-Gobain Rigips este de mult timp sinonim cu inovația și calitatea superioară, garantată prin fiecare produs și soluție oferită” a declarat dl. Constantin Hariton, directorul general al Saint-Gobain Rigips.
În toți acești ani, produsele Rigips® au contribuit la realizarea unor proiecte reprezentative în România precum Sky Tower, Promenada Mall, hotelul Pullman și World Trade Center, Hotel Athenee Palace Hilton, Ateneul Roman, City Gate Tower, Opera House 1 și 2, Chrystal Tower, Hotel Continental Sibiu, Hotel Central Plaza Piatra-Neamț, Teatrul Național București, spitalul Grigore Alexandrescu și maternitatea Regina Maria și multe altele.
De asemenea, ca o recunoaștere a calității produselor și a eforturilor constante făcute de companie pentru a inova și a oferi clienților servicii la cele mai înalte standarde de calitate, Saint-Gobain Rigips a primit, pentru a doua oară consecutiv, statutul de Superbrand la categoria “Household&Construction” pentru anii 2013-2014 în cadrul programul Superbrands România.
Încă de la începutul activității, Saint-Gobain Rigips s-a evidențiat prin inovație, diversificând mereu portofoliul de produse, având în acest moment o gamă de peste 600 de repere, ce includ plăci de gips-carton standard și performante, plafoane fixe și demontabile cu calități acustice speciale, gleturi și tencuieli pe bază de ipsos, profile metalice și accesorii, etc. Circa 35% din cifra de afaceri a companiei este reprezentată de produse puse pe piață în ultimii 5 ani. Produsele Saint-Gobain Rigips răspund cerințelor tot mai dinamice ale beneficiarilor și constructorilor, precum: protecția la foc, izolarea termică și eficiența energetică, izolarea fonică dar și confortul acustic, protecția împotriva umidității, adăugând acestora și o calitate estetică semnificativă.
„Pentru noi este esențial să oferim cele mai bune soluții și produse, la o calitate constant excelentă, răspunzând astfel nevoilor clienților noștri” a declarat dl. Constantin Hariton, directorul general al Saint-Gobain Rigips.
Cu ocazia aniversării celor 20 de ani, pe data de 25 septembrie, Saint-Gobain Rigips a organizat un eveniment menit să-i reunească pe toți cei alături de care produsele Rigips® au devenit emblema calității în România. Evenimentul, la care au fost prezenți peste 250 de invitați precum arhitecți, firme de construcții, distribuitori și montatori, a avut loc la Stejarii Country Club și s-a desfașurat în prezența Excelenței Sale, domnul Francois de Saint-Paul, ambasadorul Franței la București, a domnului Alexandru Năstase, secretar de stat în cadrul Departamentului pentru Proiecte de Infrastructură, Investiții Străine, Parteneriat Public-Privat și Promovarea Exporturilor și a domnului Francois-Xavier Moser, delegatul General al Saint-Gobain pentru Europa de Est.
În cadrul evenimentului, compania a organizat și două expoziții dedicate Istoriei de 20 de ani pe piața din România: una dedicată proiectelor realizate în domeniile sănătății, educației, rezidențialului, al spațiilor comerciale și administrative, al industriei hoteliere și o a doua dedicată Viitorului unde accentul a fost pus pe produsele inovatoare ale companiei. Expoziția Viitor a cuprins soluții pentru rezistența la impact, rezistența la umiditate ridicată în interior și exterior, claritatea discuțiilor în și între încăperi precum și două soluții în premieră pe piața din România: tehnologia Activ’Air care descompune până la 70% din compușii organici volatili (formaldehida) și un glet magnetic care le permite beneficiarilor să-și folosească din plin creativitatea la aranjarea obiectelor de decorațiuni suspendate. Expoziția a ilustrat încă o dată caracterul inovator al grupului Saint-Gobain aflat în top 100 cele mai inovatoare companii din lume.
În cadrul evenimentului, Saint-Gobain Rigips a premiat 15 parteneri în funcție de criterii precum: cea mai îndelungată colaborare, volumul de produse Rigips® utilizat la proiecte, diseminarea inovației în piață, educarea pieței, excelență în montaj, etc. Printre firmele premiate se numără: Conti Impex 93, Dedeman, Ambient, Salus International, Bog’Art, ACMS, Aedificia Carpați, Avatti Grup, Dani Lev International, Portland Trust, Strabag, Westfourth Architecture, AR Design și Carpați Proiect.