În 2013, compania Hochland România, liderul pieţei brânzeturilor, marchează 20 de ani de prezență pe piața locală a mărcii Hochland.
De 20 de ani, Hochland este sinonim cu bucuria de a fi alături de cei dragi, de a strânge familia în jurul mesei. Acesta este mesajul cheie al noii platforme de comunicare a brandului – "Hochland te inspiră să creezi momente de bucurie pentru cei dragi".
„Marca Hochland împlinește anul acesta o vârstă frumoasă, care aduce cu ea multe împliniri. Sunt, iată, 20 de ani de prezență pe piața românească, timp în care Hochland a câștigat pozitia de lider de piață absolut și de lider în majoritatea segmentelor în care este prezent. Pentru consumatori, numele Hochland este de mult timp sinonim nu doar cu bucuria gustului, ci și cu o calitate superioară, garantată prin fiecare produs”, a declarat Sorin Timuș, director general adjunct Hochland România.
Povestea Hochland în România a început în anul 1993, când au fost importate primele produse, primite cu multă încredere de către consumatorii români. Produsele Hochland au continuat să fie distribuite în fiecare zi și în fiecare magazin din România prin partenerul nostru Whiteland Import Export.
Potențialul pieței a determinat grupul Hochland SE să ia decizia de a investi direct în România. În 1998 a fost deschisă filiala din România, prin inaugurarea unei facilități de producție la Sighișoara, iar în anul următor a fost deschisă și cea de-a doua fabrică Hochland, la Sovata. Ambele fabrici funcționează cu succes și în prezent.
Încă de la început, Hochland s-a evidențiat prin inovație, marcând numeroase premiere: prima brânză topită triunghiuri care combina sortimente diferite în același pachet – Mixtett; în 2002 a fost lansat cașcavalul Hochland care se remarca prin gustul special și forma rectangulară, atipică la acea vreme, când restul producătorilor comercializau roți de cașcaval; Hochland a introdus și primul cașcaval felii (2002) sau primul cașcaval pane (2007). De asemenea, Hochland a creat piața de creme de brânză în România, prin lansarea mărcii Almette (2001); a oferit primele pachete duble de brânză topită triunghiuri și felii – “pachetele de familie”; iar Telemeaua cuburi cu roșii și busuioc a adus consumatorilor un produs deja porționat, foarte practic.
„Pentru noi este foarte important să oferim cele mai bune brânzeturi, la o calitate constant excelentă și la un preț corect. Prin tot ceea ce facem încercăm să aducem bucurie consumatorilor noștri. Suntem parte din viața românilor, marca lor preferată de brânzeturi. Peste 70% dintre ei au consumat cel puțin un produs Hochland în ultimele 3 luni, iar mai mult 80% dintre consumatori menționează spontan Hochland atunci când sunt întrebați ce mărci de brânzeturi cunosc”, a declarat Andreea Marincescu, manager de marketing Hochland România.
Cu ocazia aniversării celor 20 de ani, Hochland desfășoară în perioada 2 septembrie – 27 octombrie campania promoțională "Câștigă premii, dăruiește bucurii". Consumatorii pot participa la promoție achiziționând orice produs din gama: brânză topită triunghiuri/ felii, cașcaval sau telemea de vacă. Trebuie doar să înscrie codul unic de pe ambalaj pe site-ul www.hochland20deani.ro și află pe loc dacă au câștigat. Hochland oferă premii la alegere, atât pentru persoana care participă la promotie, cât și pentru cineva drag: 10 câștigători vor primi zilnic câte 2 premii. Pe lângă premiile zilnice, Hochland oferă și 20 de excursii în Europa celor mai norocoși participanți, sub forma unui voucher/cupon de călătorie, cu o valoare unitară de 4,500 RON (TVA inclus).