cu Brand Management
Brand Management – Indoor Advertising – prima companie romaneasca care ofera solutii integrate de publicitate indoor in centre comerciale, centre de afaceri si parcari, aniverseaza astazi 2 ani de activitate in domeniu.
In cei 2 ani de existenta, Brand Management si-a concentrat eforturile pentru alcatuirea unui portofoliu de locatii, care sa aduca in atentia consumatorilor produsele si serviciile clientilor sai.
In momentul de fata reteaua Brand Management inregistreaza un lant de centre comerciale de tip mall, la nivel national, 16 centre de afaceri in Bucuresti ce acopera 35% din piata de locatii de acest tip a capitalei, precum si un lant de parcari subterane si supraterane bucurestene.
Oferta de spatii publicitare in parcarile subterane si supraterane din Bucuresti a fost lansata in anul 2005 in premiera pe piata romaneasca, Brand Management fiind singura companie care gestioneaza astfel de locatii. Parcarile incluse in lant pana la acest moment sunt: Unirea, Grand Hotel Marriott, Bucuresti Mall, Plaza Romania, City Mall, WTC si Baneasa BC, ceea ce inseamna aproximativ 2,400 locuri de parcare, cu o frecventa de cca. 40,000 de masini pe luna cu cel putin un consumator.
Publicitatea indoor este apreciata la nivel international ca fiind cea mai eficienta forma neconventionala de publicitate, devenind din ce in ce mai solicitata si in Romania. In acest context, Brand Management isi propune sa ofere mai mult decat simple spatii publicitare, venind in sprijinul clientilor sai cu servicii de inalta calitate de implementare si evaluare a campaniilor de publicitate. Tot in acest scop, compania a pus la dispozitia clientilor sai o aplicatie software, denumita ORGANIZER KIT, creata special pentru ofertare, redare de informatii despre traficul in locatii, eficienta campaniilor, urmarindu-se optimizarea relatiilor cu partenerii.
In acesti doi ani de activitate, Brand Management a sustinut peste 30 de campanii indoor pentru numerosi clienti din industrii reprezentative, precum cea financiar – bancara, a telefoniei mobile, FMCG, si altele. Dintre campaniile desfasurate putem aminti pe cele ale companiilor: Domenia Credit, ING, Connex, Medicover, Nivea, Whirlpool, Ballantines, KLM, Tchibo, Cartoon Network.
Sarbatorim dar nu stam pe loc. Ne aflam in stadiul de dezvoltare a lanturilor de centre comerciale, centre de afaceri si parcari la nivel national si, prin noul sistem software implementat, ne propunem sa venim in ajutorul media plannerilor si marketerilor cu solutii complete pentru desfasurarea si evaluarea campaniilor de publicitate indoor, spune Laurentiu Jiga, director general Brand Management
Multumim pe aceasta cale tuturor clientilor si partenerilor nostri care au acordat incredere acestui tip de advertising si ni s-au alaturat in acesti 2 ani.
Brand Management = Indoor Advertising – prima agentie de solutii integrate de indoor. Infiintata in 2004, agentia ofera spatii publicitare si pachete de servicii pentru promovarea in centre comerciale, centre de afaceri– lifturi si holuri si lanturi de parcari subterane si supraterane.
{mosloadposition user10}