Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

De 1 mai romanii au sarbatorit alaturi de Antena 1

Ieri, Antena 1 a condus clasamentul de audienţă pe parcursul întregii zile

De 1 mai, cu Antena 1, România a avut liber la distracţie. Ca în fiecare an, vedetele staţiei au ridicat tradiţia la rang de sărbătoare, iar în platourile celor mai îndrăgite emisiuni s-a petrecut aşa cum se cuvine. Ieri, mai multe programe ale staţiei s-au impus lider de piaţă, Antena 1 conducând detaşat clasamentul de audienţă pe parcursul întregii zile cu o cotă de piaţă de 16,2%, locul secund fiind ocupat de Pro Tv care a înregistrat 14,7% share whole day, la nivelul targetului 18-49 urban. Neatza cu Răzvan şi Dani, ambele ediţii Mireasă pentru fiul meu, Acces Direct, Observator 13 şi 16, Mr. Bean şi serialul Biblia s-au clasat pe primul loc în topul preferinţelor celor de acasă.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

WHOLE DAY, 02:00-26:00

Antena 1

2,7

16,2

151

Pro TV

2,5

14,7

137

Kanal D

1,1

6,7

63


Ziua a început în forţă pentru Antena 1 cu multă voie bună alături de cei mai simpatici matinali şi invitaţii lor. Neatza cu Răzvan şi Dani a condus clasamentul de audienţă la nivelul targetului comercial al staţiei, 18-49 urban, cu un share de 20,9 % şi 3 % rating, depăşind posturile Pro TV şi Kanal D care au înregistrat, în acelaşi interval orar, 20,7 %, respectiv 4,2 % share.

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

NEATZA CU RAZVAN SI DANI, 07:59-10:57

Antena 1

3

20,9

166

Pro TV

3

20,7

164

Kanal D

0,6

4,2

33


După o petrecere ca la carte, cu mult umor, muzică şi dans, telespectatorii au continuat distracţia alături de îndrăgiţii concurenţi de la Mireasă pentru fiul meu care au sărbătorit 1 mai în aer liber, într-o atmosferă veselă, lăsând la o parte micile tensiuni şi discuţii în contradictoriu. Şi ieri, emisiunea “Mireasă pentru fiul meu” a fost lider de piaţă cu ambele ediţii, atât la nivelul targetului comercial, 18-49 urban, cât şi la nivelul targeturilor all urban, 18 + urban şi naţional.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

MIREASA PENTRU FIUL MEU -DIM, 10:57-12:57

Antena 1

2,6

18,3

146

Pro TV

1,2

8,2

66

Antena 3

0,5

3,8

30

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

MIREASA PENTRU FIUL MEU-DA, 14:00-15:59

Antena 1

2,7

16,4

149

Pro TV

1,5

9,3

84

Antena 3

1,3

7,9

72


Postul Antena 1 a devansat, din nou, concurenţa cu Observator 13 şi Observator 16, ambele jurnale de ştiri situându-se pe prima poziţie în topul preferinţelor celor de acasă la nivelul mai multor targeturi: 18-49 urban, all urban, 18 + urban şi naţional.

De la ora 17.00, Acces Direct, emisiune moderată de Simona Gherghe, a revenit cu cele mai tari exclusivităţi şi subiecte incendiare, ediţia de 1 mai conducând clasamentul de audienţă la nivelul targetului 18+ Urban cu un share de 18,1 % şi 4,6 procente rating. Locul secund a revenit postului Pro TV care a înregistrat la nivelul aceluiaşi target 4,3 % rating şi 17,2 % cotă de piaţă.

18+Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

ACCES DIRECT, 16:57-18:58

Antena 1

4,6

18,1

420

Pro TV

4,3

17,2

399

Kanal D

1,6

6,3

146


Alături de Mihai Bendeac, cele mai inedite duete şi sketch-uri savuroase i-au încântat pe cei de acasă într-o nouă ediţie Românii au artişti. “Deschideţi poarta soarelui”, “Cenuşăreasa”, “Pentru voi, muguri noi” sunt doar câteva dintre momentele muzicale de excepţie de care telespectatorii s-au bucurat ieri. Între invitaţii carismaticului actor Mihai Bendeac în această ediţie s-au numărat Marius Ţeicu, Mihai Constantinescu, Connect-R, Andreea Bănică, Aurelian Temişan, Raluka, Ioana Anuţa, Anca Ţurcaşiu şi Dan Helciug. În minutul de aur, 21:16, 421.000 de telespectatori urmăreau Românii au artişti la nivelul targetului comercial, 18-49 urban.

Şi Mr. Bean s-a situat pe prima poziţie în topul telespectatorilor la nivelul targeturilor 18-49 urban, all urban, 18+ urban şi naţional. Seara s-a terminat în aceeaşi notă pentru Antena 1, cu miniseria Biblia, serialul impunându-se lider de piaţă la nivelul mai multor categorii de public. Ecranizarea dupã cartea sfântã a umanitãţii şi-a cucerit telespectatorii de la primul pânã la ultimul minut. Astfel, serialul a înregistrat pe targetul 18-49 Urban 3,6 puncte rating şi 12 % share, fiind urmat de Pro TV cu 3,4% rating şi 11,4% share.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

SERIAL "BIBLIA", 22:33-24:30

Antena 1

3,6

12

198

Pro TV

3,4

11,4

189

Kanal D

2,4

8

133


Miniseria Biblia a mai condus clasamentul de audienţă la nivelul targeturilor all urban şi 18+ Urban. O producţie 2013, miniseria compusã din 10 episoade încearcã sã redea capitole semnificative ale Sfintei Scripturi, inclusiv călătoria lui Noe cu Arca, povestea lui Avram, Exodul, povestea lui Samson şi Dalila, şi naşterea, moartea şi învierea lui Iisus Hristos.

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de către departamentul Research Antena Group
Analiza este făcută pe target-urile 18-49 U, 18+Urban
Perioada 1 Mai 2013


Bucuresti, 02.05.2013
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.