· Sub sloganul “Leave an impression” Ballantine’s a organizat un adevărat maraton al petrecerilor în 7 mari oraşe ale ţării
· Cei mai norocoşi petrecăreţi au fost premiaţi cu câte un sejur la mare de 1 mai
În intervalul 4 – 19 aprilie, Ballantine’s a organizat petrceri maraton în 7 dintre cele mai mari oraşe ale ţării: Bucureşti, Timişoara, Cluj, Braşov, Galaţi, Suceava şi Constanţa. Sub sloganul “Leave an impression” consumatorii de Ballantine’s care au participat la aceste petreceri au avut şansa de a încerca pe propria piele experienţa autentică Ballantine’s.
“Principalul nostru obiectiv este acela de a transforma fiecare întâlnire a consumatorului cu brandul nostru într-o experienţă inedită, memorabilă şi în acelaşi timp personală. Pentru că fiecare simte aroma Ballantine’s în felul său, şi Ballantine’s îşi priveşte fiecare consumator în mod diferit. De fiecare dată când organizăm un eveniment sub marca Ballantine’s avem grijă să creăm interacţiuni autentice, de calitate şi nu în ultimul rând, memorabile. Până la urmă, aceasta este filosofia noastră: leave an impression”, a declarat Alice Sima, Marketing Manager Pernod Ricard Romania.
Astfel, odată cu achiziţionarea unui pahar de Ballantine’s Finest, fiecare dintre participanţi a fost invitat la un joc al “impresiilor şi interpretărilor”.
Aceştia şi-au lăsat amprenta, semnând pe un device dotat cu un soft specializat în interpretarea semnăturilor. Fiecărui “semnatar” i-a fost atribuit un anumit tip de personalitate şi bineînţeles un premiu: iPod Nano, breloc sau memory stick.
Cei mai norocoşi 10 participanţi au fost răsplătiţi cu câte o excursie VIP la mare pentru două persoane.
La mare, cuvântul de ordine a fost bineînţeles distracţie: bowling, ieşiri surpriză şi nu în ultimul rând petreceri monstruoase, au fost toate ingrediente ale unei experienţe unice purtând semnătura inconfundabilă Ballantine’s” a adăugat Alice Sima.
Petrecerile s-au derulat în cluburi partenere Ballantine’s din toata ţara, fiecare soldându-se cu acordarea unei excursii la mare.
Câştigătorii marilor premii au fost selectaţi în mod aleatoriu din rândurile participanţilor la promoţie.
{mosloadposition user10}