- Pehart Grup, producătorul Pufina, lansează pe 1 decembrie o ediție limitată de produse care promovează tradițiile românești și o campanie promoțională națională pentru toată gama Pufina, care se încheie în prima zi de Paște, pe 5 mai 2024;
- Seria limitată cuprinde hârtie igienică cu miros de brad și două formate de prosoape de hârtie, iar ambalajele sunt în „straie de sărbătoare” ce evocă tradiții românești.
Pe 1 decembrie, de Ziua Națională a românilor, Pufina, cel mai popular brand al Pehart Grup, lansează o ediție limitată de produse și dă startul unei campanii promoționale la nivel național, care va dura până în prima zi de Paște, pe 5 mai 2024. Seria limitată de produse, care cuprinde hârtie igienică cu miros de brad și două formate de prosoape de hârtie, toate purtând „straie de sărbătoare” își propune să aducă în atenția românilor cele mai frumoase tradiții de pe cuprinsul țării. Pe spatele ambalajelor acestor produse sunt amintite vechi tradiții românești, care încă se mai țin în diferite zone ale țării, iar scanarea codului QR trimite clienții direct la promoția Pufina, unde pot împărtăși modul în care păstrează tradițiile în familiile lor. Totodată, câștigătorii se vor bucura de alte produse românești – o Dacia Jogger cu 7 locuri și 300 de seturi ediție limitată de produse Pufina.
„Vrem să transmitem familiilor de români că îmbinarea tradițiilor cu progresul este ceea ce ne face unici și ne aduce împreună. Considerăm că păstrarea tradițiilor românești și adaptarea lor la modul de viață de azi reprezintă o moștenire pe care trebuie să o lăsăm copiilor”, spune Raluca Păun, consultant de marketing al Pehart Grup.
Pufina are o istorie de aproape 20 de ani și a fost creată din dorința antreprenorilor de a oferi românilor un brand care să li se potrivească, cu un raport excelent calitate/preț. În următorii 10 ani de după lansarea brandului, după investiții masive în modernizarea liniilor de producție, Pufina s-a transformat treptat într-un brand de calitate premium, care reunește o gamă diversificată de produse și vizează chiar și segmente de nișă (un exemplu este hârtia igienică umedă lansată în urmă cu un an). Ajunsă în topul produselor de profil, Pufina face cunoscută calitatea produselor românești și peste hotare, fiind exportată în Bulgaria, Moldova, Serbia, Albania, Muntenegru și Grecia. „Ne-am propus ca fiecare familie de români să folosească o dată pe lună cel puțin un produs Pufina. Dar în același timp ne dorim să transformăm acest brand românesc de tradiție într-unul dintre cele mai iubite din Balcani”, mai spune Raluca Păun.
În contextul în care consumatorii au o afinitate tot mai mare către produsele românești, brandurilor naționale le revine responsabilitatea de a convinge clienții prin calitatea produselor lansate. Cu o istorie de aproape 200 de ani, datând din 1837, cea mai veche fabrică de hârtie din România demonstrează prin exemplul propriu că îmbinarea tradițiilor cu inovația este o formulă câștigătoare.
Brandul românesc Pufina este lider ca valoare a vânzărilor pe categoria de prosoape de hârtie din piața de produse branded (conform Nielsen Value Q2 2023) și ocupă poziția secundă în totalul pieței de hârtie de brand.
„Privim cu respect către istoria îndelungată a Pehart, la modul cum compania a crescut odată cu comunitatea din zonă și a rămas un reper al industrializării țării. Păstrăm valorile care ne-au transformat în lideri în producerea și procesarea produselor de hârtie pentru uz casnic din România și totodată într-una dintre cele mai mari companii producătoare de hârtie tissue din sud-estul Europei. Tradițiile vorbesc despre originile noastre, despre cine suntem, iar tehnologiile de ultimă generație pe care le folosim în producție, vorbesc despre calitate premium, despre ce suntem capabili să facem. Prin campania Pufina ne dorim să unim românii în jurul acestor valori”, mai spune Raluca Păun.