În luna copilului, DDB România, alături de Pepco România, lansează campania „Discuții din inimă”, o inițiativă menită să atragă atenția asupra importanței comunicării sincere și emoționale dintre părinți și copii.
„Când e ultima oară când ai vorbit din inimă cu copilul tău? Aceasta este întrebarea de la care am pornit. Conform statisticilor, răspunsurile românilor sunt îngrijorătoare – doar 42% dintre părinți mai petrec peste două ore jucându-se cu copiii sub 10 ani. Situația este și mai alarmantă în cazul copiilor de peste 10 ani, numai 21% dintre părinți alocă timp pentru interacțiuni, față de 70% în 2013, conform Studiului privind incidența violenței asupra copiilor efectuat de Organizația Salvați Copiii. Iar consecințele sunt copleșitoare: 58% dintre tinerii care apelează la linia de ajutor depreHUB suferă de anxietate, 23% de depresie și 31% de alte tulburări”, a declarat Raluca Popescu, Corporate Social Responsibility Specialist Pepco România.
„Pentru că suntem un brand ce valorizează wellbeing-ul familiilor, ne-am propus să atragem atenția asupra acestei probleme cu efecte pe termen lung și să oferim instrumente și sprijin pentru rezolvarea ei. Prin colaborarea cu Salvați Copiii, depreHUB și Fundația Noi Orizonturi, facilităm accesul familiilor la ajutor specializat și le oferim o platformă unde pot obține informații și sfaturi din partea profesioniștilor”, a detaliat Raluca Popescu.
„Dragostea familială nu trebuie considerată de la sine înțeleasă; lipsa comunicării sincere și deschise poate avea consecințe grave. În familiile în care comunicarea verbală este superficială sau inexistentă, tensiunile se acumulează, devenind o barieră majoră în dezvoltarea emoțională a copiilor. Campania «Discuții din inimă» își propune să schimbe paradigma comunicării din familiile românești, încurajând discuțiile autentice între părinți și copii”, a explicat Irina Duţă, Senior Account Manager DDB.
„Cum poți să vorbești deschis despre ce nu poți să vorbești deschis? De la liniște la comunicare autentică e un salt uriaș. Uneori, e nevoie de un ajutor. Unui copil îi este mai ușor să exprime în scris sentimentul de singurătate. Unui părinte îi este mai ușor să își exprime în scris sentimentul de mândrie față de copilul său. Așa am ajuns la «Discuții din inimă», o platformă care încurajează părinții și copiii să-și comunice sentimentele nerostite”, concluzionează Cosmin Voicu, Copywriter DDB România.
Pentru a promova platforma „Discuții din inimă”, DDB România și Pepco România au creat un film emoționant, distribuit online.Patru perechi de părinți și copii au fost invitați să își noteze sentimentele în jurnale special pregătite. Ulterior, aceștia s-au așezat la aceeași masă pentru a citi ce au scris, creând momente de conexiune autentică. Campania a fost lansată la începutul lunii iunie și cuprinde un spot online, un landing page dedicat și materiale în magazine.
Echipă Pepco România:
Raluca Popescu – Corporate Social Responsibility Specialist
Echipă DDB România:
Roxana Niţă – Executive Creative Director
Luciana Cucoaneș – Head of Strategy
Emilian Urucu – Strategy Planner
Ana Tanasă – Head of Art
Andreea Dragomir – Art Director
Cosmin Voicu – Copywriter
Cătălina Biro – Group Account Director
Irina Duţă – Senior Account Manager
Iulian Apopii – DTP
Casă de producţie: Multimedia EST
Regizor: Andreea Păduraru
DOP: Andrei Oană