Folosit deja de consumatorii din România de peste 10 ani, brandul Vera Verde se reinventează prin produse noi și o abordare diferită
Pe o piață dinamică și puternic concurențială, cu jucători cu tradiție și consumatori fideli, obișnuiți să aleagă aceleași branduri familiare la raft, DDB România a primit misiunea de a ajuta la relansarea brandului Vera Verde al companiei Gama & Gama.
“Ascultăm cu atenție vocea consumatorului dezvoltând portofoliul de produse pentru a reuși să îi acoperim nevoile. Astfel, pe lângă produsele de bază pe care le aveam deja în portofoliu – făinuri, griș și mălai grișat, completăm gama cu orez si cu produse din sfera leguminoaselor. Totodată, această gamă variată de alimente de bază ce se reunește sub cupola Vera Verde a fost gândită pentru un consumator matur, care alege cu atenție ce consumă, are un etalon de calitate de la care nu face rabat, indiferent de context. Produse curate, nemodificate genetic, care te inspiră să gătești mai des, să te bucuri de acest proces și să pregătești acele rețete în care pui suflet, rețete pe care le-ai moștenit din familie. Dar și rețete noi, inspirate de tine, pe care le poți lăsa tu moștenire copiilor”, a declarat Georgiana Gheorghiu, Marketing Manager GAMA&GAMA.
Suflet în bucate, dar și în publicitate
DDB a contribuit la reinventarea brandului Vera Verde prin dezvoltarea designului noilor ambalaje și prin trasarea strategiei de brand și primei campanii de comunicare. Inspirația pentru aceasta fundație a venit direct din produsele Vera Verde, fiind baze perfecte pentru mâncăruri cu timp de preparare mai îndelungat. Timp în care se depune energie, personalitate, din dorința de a bucura, impresiona. Consumatorul lasă o mică parte din el acolo, în ceea ce iese din mâinile lui, iar calitatea și varietatea Vera Verde te inspiră să îți pui sufletul în fiecare preparat pentru a transmite mai departe emoția, pasiunea și, de ce nu, dragostea ta.
„Execuția creativă surprinde un teritoriu drag și familiar tuturor, discuțiile din bucătărie între un tată pasionat de gătit, interpretat de Chef Nicolai Tand și fiul lui curios de ingredientul secret folosit. Cum fiecare Chef care se respectă are secretul său, de la o rețetă veche păstrată cu sfințenie până la un condiment asiatic, cu acest brand am încercat să încurajăm ca principalul ingredient folosit din plin în bucătărie să fie cel mai simplu: sufletul,” a declarat Roxana Țâmpău, Managing Director DDB România.
Campania de imagine se declină prin execuții TV, digital, Social Media, campanii cu influenceri, activări de brand și acțiuni de marketing în magazine și se desfășoară în perioada 16 septembrie – 18 decembrie.
Echipele care au contribuit la realizarea campaniei sunt formate din:
Echipa GAMA & GAMA
Daiana Mare-Balaji – General Manager
Georgiana Gheorghiu – Marketing Manager
Echipa DDB România
Andreea Baltă – Account Director
Roxana Țâmpău – Managing Director
Karina Condei – Strategic Planner
Stefan Vasilachi – Creative Director
Ioana Gheață – Sr Art Director