DDB România semneaza noua campanie de repozitionare a Praktiker, in urma castigarii pitch-ului de creatie organizat dupa preluarea retailerului de catre omul de afaceri Omer Susli.
“De mult timp ne doream integrarea in portofoliul nostru a unui brand de bricolaj, pentru ca este un segment foarte dinamic si cu mare potential pentru dezvoltarea de customer experiences. A fost un pitch cu o competitie foarte stransa, dar ne bucuram ca am demarat colaborarea si, inca de a doua zi, am inceput sa lucram cu motoarele turate 100% pentru campania care este acum on air. Totul a fost dezvoltat indeaproape cu noul nostru client, asa ca ne-am familiarizat cu totii foarte repede cu brandul si universal Praktiker” povesteste Roxana Memetea, Managing Partner DDB.
Obiectivul campaniei este acela de a repozitiona retailerul in contextual actual al pietei de bricolaj. “Inspiratia noii platforme “De la casa la acasa”, propusa in cadrul pitch-ului si dezvoltata ulterior, a fost obsesia romanilor pentru casele lor. Suntem natia cu cel mai mare procent de proprietari din UE iar casele sunt pentru cei mai multi dintre noi, cea mai mare aspiratie si investitie din intreaga viata. Praktiker intelege si respecta aceasta atitudine si vine acum sa hraneasca dragostea romanilor pentru locuintele lor, printr-un portofoliu de produse axat pe segmentul “Home Impovement”. Cu alte cuvinte, iti ofera o foarte mare varietate de produse la preturi accesibile, prin care tu iti pot transforma spatiul personal in “acasa”, orice ar insemna conceptul de “acasa” in acceptiunea ta” explica Olivia Petre, Strategy & New Business Director DDB.
“Brandul Praktiker este de peste 10 ani alaturi de romani si acest lucru ne obliga sa evoluam o data cu tendintele si stilul lor de viata. Aceasta campanie de repozitionare face parte din strategia noastra de revigorare a imaginii brandului Praktiker pe piata din Romania, pentru a fi si mai relevanti si mai aproape de nevoile actuale ale clientilor nostri. Mizam in continuare pe o politica de preturi avantajoasa pentru clienti si construim oferte pentru toate bugetele de cumparaturi, fara a face rabat la calitate. Ii invitam pe consumatori in magazinele noastre pentru a descoperi o experienta de shopping placuta si un portofoliu imbunatatit de produse, care include printre altele obiecte de design pentru casa, disponibile in Romania doar in magazinele Praktiker.” declara domnul Derintuna Cansu, Managing Director Praktiker Romania.
Campania integrata a fost implementata la nivel national si include executii pe TV, OOH, tranzit si, bineinteles, digital si a fost dezvoltata de echipa de creatie a DDB impreuna cu partenerii din thegroup – agentia Media Investment, agentia de PR Porter Novelli si agentia de digital Tribal.
„Cu ajutorul noilor nostri parteneri de comunicare, ne propunem sa continuam aceasta campanie si sa cultivam inventivitatea romanilor prin dezvoltarea spiritului Do-It-Yourself. Vom organiza actiuni interactive si demonstratii practice de utilizare a produselor direct in magazine, vom avea campanii promotionale si oferte unicate in piata, incurajand astfel clientii nostri sa-si testeze creativitatea si totodata sa-si transforme casa in acasa . Susţinem aceste campanii cu produse de calitate, servicii complexe şi complete şi o ambianţă plăcută în magazinele Praktiker. ” declara Mirela Ochiana Marketing Manager Praktiker Romania.
{mosloadposition user9}