DDB, parte a grupului de comunicare thegroup, anunță lansarea campaniei „Ho-ho-ho the Rainbow!” dezvoltată pentru brandul Skittles. O premieră în comunicarea locală pentru brandul din portofoliul Wrigley Romania, campania outdoor cu ocazia Sărbătorilor de iarnă rescrie urările previzibile de Crăciun și Anul Nou, într-un stil atipic și foarte imprevizibil… cu alte cuvinte, în stilul Skittles.
De la “DECEmbrie, DE-AIA, DE’”, la “PRIMEȘTE UN CADOU CUIVA DRAG! APOI ALTCUIVA ȘI TOT AȘA! ” sau “DE SĂRBĂTORI, MĂNÂNCĂ MULT ȘI POARTĂ “s”! ” mesajele de tip TYPO din campanie sunt menite să atingă generația always on, tinerii mereu conectați la noile tehnologii și arbitrii a ceea ce este cu adevărat cool. Soluția? E foarte simplu: Skittles le vorbește pe limba lor și în stilul lor.
Campania a fost declinată în mediul OOH în locațiile principale din București, la metrou și pe pagina de Facebook a brandului.
Skittles este cel mai consumat brand din categoria bomboane gumate moi, potrivit unui studiu AC Nielsen (ianuarie 2013) și performează excelent din punct de vedere al indicatorilor de brand masurăți intern de către Wrigley Romania.
„Skittles este un brand extravagant care comunică la intersecția dintre real și imaginar, oferind acces la o realitate imprevizibilă, fără limitările obișnuite. Brandul își propune să ajute oamenii în exprimarea individualitatatii, de aceea am ales ca anul acesta să întâmpinam Sărbătorile cu câteva urări altfel, în stilul inconfundabil Skittles. Credem cu putere ca noua campanie va contribui la consolidarea prieteniei frumoase dintre Skittles si consumatori.” a precizat Adina Bahcevanii (Brand Manager Confections, Wrigley Romania)
“Twist-urile creative din campania noastră pun în valoare cele două caracteristici fundamentale ale brandului Skittles: umorul și impredictibilitatea. În plus, ne adresăm unui tip de consumator destul de greu de câștigat de partea ta, ca brand. Tinerii de astăzi sunt mult mai exigenți cu brandurile pe care le consideră cool. A găsi limbajul și abordarea care să îi sensibilizeze, aceasta a fost marea provocare, la care am răspuns cu entuziasm.”, a declarat Roxana Memetea (Managing Partner, DDB).
Bucuresti, 12.12.2013