DDB Bucuresti a castigat contul Hercesa Imobiliare, companie pentru care va asigura strategia de lansare pe piata romaneasca de real estate.
Agentia va gestiona intr-o prima faza strategia de comunicare a companiei, fiind responsabila de dezvoltarea campaniei de imagine.
Hercesa Imobiliare este o companie spaniola specializata in dezvoltarea de proiecte de real estate, in principal in contruirea de locuinte. Spre deosebire de ceilalti dezvoltatori care activeaza in prezent pe piata din Romania, Hercesa ofera servicii integrate, implicandu-se in toate etapele si aspectele ce tin de constructiesi vanzare. Mai mult, Hercesa este singura companie din Romania care ofera serviciul de post-selling pentru locuintele livrate beneficiarilor lor, rezolvand astfel orice problema care poate surveni din procesul de constructie si finisare.
Compania creata acum 30 de ani in Spania si-a extins operatiunile in Portugalia si acum si in Romania. Pe viitor, compania isi va extinde activitatea si in alte tari din Europa de est.
Alejandro Solano, director general Hercesa Imobiliare declara cu privire la alegerea DDB Bucuresti: “ Am ales DDB in primul rand pentru viziunea client-oriented pe care o promoveaza si mai important, pentru atmosfera creativa pe care o simteam de fiecare data cand intalneam echipa sau le vizitam birourile. Expertiza si apartenenta la o retea internationala au fost un plus desigur. Acestea au fost principalele motive care ne-au facut sa credem ca DDB ne va ajuta sa ne atingem obiectivele. Si am avut dreptate.”
Adina Sorescu, director general DDB Bucuresti, completeaza :
“ Castigarea contului Hercesa ne ofera posibilitatea de a ne pune in valoare expertiza in domeniul imobiliar si de a pune bazele unui parteneriat durabil cu reprezentantii acestei companii. Dupa succesul lansarii complexului rezidential Greenlake de anul trecut, DDB Bucuresti are din nou oportunitatea de a aduce plus-valoare comunicationala pe una dintre cele mai dinamice categorii ale pietei romanesti.
A fost, totusi, un proiect atipic, deoarece Hercesa are un profil singular pe piata, fiind si developer si vanzator. Brieful ne cerea sa construim in primul rand un brand, iar sloganul “Passion immobiliara” trebuia sa se reflecte in toate executiile creative. Ne-am dorit si am si reusit sa vorbim cu pasiune despre pasiunea de a construi, despre ce inseamna implicarea si responsabilitatea totala promovate de Hercesa.”
De la inceputul anului 2007, DDB a participat la 7 licitatii, in urma carora si-a adaugat in portofoliu 6 noi branduri: Hercesa, CEZ Romania, Peugeot, Ozone Extremvit, Finetti YUP si Splendor Cruises.
{mosloadposition user10}