În urma câștigării licitației pentru servicii de creație, DDB Bucureşti a realizat campania de imagine pentru sistemele de încălzire Ariston Thermo România. Campania a fost lansată la nivel naţional, se adresează publicului larg și folosește un mix de canale de comunicare, precum TV, OOH, online şi in-stores. Conceptul creativ foloseşte atributele Ariston, și poziționează strategic sistemul de încălzire ca “un membru al familiei” durabil şi de încredere, consolidându-i poziția poziţia de lider în România.
Ariston Thermo România este un subsidiar al Ariston Thermo Group care, acum 80 de ani, a început ca o mică afacere de familie şi, de atunci, a continuat să se dezvolte, devenind astfel o companie mulţi-naţională. Ariston Thermo Group este liderul mondial al sistemelor electrice de încălzire a apei şi unul dintre liderii europeni ai sistemelor termice de încălzire. Ariston este liderul de piaţă al acestei categorii în România în ultimii 10 ani. Compania operează în 150 de ţări, deţine 18 fabrici şi are peste 6500 de angajaţi.
Ilinca Rusescu, Marketing Manager, Ariston Thermo România a declarat: “Am fost încântaţi de oportunitatea de a dezvolta împreună cu DDB campania de imagine Ariston şi ne-am bucurat să ne regăsim în ideile şi sugestiile creative, ceea ce denotă o foarte bună înțelegere a valorilor brandului nostruşi profesionalismul echipei implicate în acest proiect”.
Angelos Coursoumis, CEO DDB București declară: “Am câștigat acest cont deoarece am venit cu o idee simplă, care subliniază poziția de lider, idee care se va dovedi foarte eficientă în sprijinirea eforturilor de vânzare. Ne bucurăm, de asemenea, de parteneriatul cu o echipă profesionistă de marketing şi vânzări”.
Echipa DDB Bucureşti care a creat şi coordonează campania Ariston este formată din: Mariana Neagu (Account Director), Cristina Nicșulescu (Strategic Planner), Corina Băcanu (Creative Director), Mihai Gheorghiu (Senior Art Director), Romulus Petcan (Senior Copywriter), Gabriel Gherca (Art Director).
Echipa Ariston care coordonează această campanie este formată din: Ilinca Rusescu (Marketing Manager) şi Cătălin Draguleanu (Sales Director).