În urma câştigării contului Kronospan, pentru toate activităţile de comunicare, DDB Bucureşti a lansat prima sa campanie creată pentru acest brand. Campania va fi comunicată pe diferite canale media şi va atinge un target la nivelul întregii ţări.
Kronospan este un grup austriac recunoscut pe plan mondial, fiind cel mai mare producător de plăci pe bază de lemn din lume. El a fost fondat în 1879 şi s-a dezvoltat permanent fiind prezent, în momentul de faţă, nu doar în Austria, ci şi în multe alte state din Europa, Asia şi America de Nord. Kronospan România îşi desfăşoară activitatea pe piaţa locală comercializând şi producând, în principal, produse pe bază de lemn (PAL, MDF, HDF, parchet, lambriuri, OSB, blaturi, glafuri etc.).
Dr. Oana Bodea, Director Marketing, Kronospan România, declară:
“Eram în căutarea unei agenţii care să ne ajute să comunicăm şi să dezvoltăm materiale de brand pentru o perioadă lungă de timp. Aveam nevoie de o nouă direcţie în promovarea companiei şi am ales cea mai bună opţiune. Ne place foarte mult echipa DDB, suntem chiar impresionaţi de aportul creativ şi strategic de până acum”.
Angelos Coursoumis, CEO, DDB Bucureşti, declară:
“Vom sprijini Kronospan şi vom valorifica planurile sale prin furnizarea de servicii de comunicare integrate, sincronizate pentru atingerea obiectivelor finale măsurabile.”
Echipa DDB Bucureşti care a conceput şi coordonat noua campanie Kronospan este formată din: Mariana Neagu (Account Director), Cristina Nicşulescu (Strategy Planner), Corina Băcanu (Creative Director) Romulus Petcan (Copywriter) şi Gabriel Gherca (Art Director).
Echipa Kronospan care a coordonat această campanie este formată din Dr. Oana Bodea (Director Marketing), Raluca Roşu (Referent Marketing), Mircea Nedelea (Director Vânzări)