sau cum sa investesti cei 2% din profitul pe venit in viitorul tau
De aceasta data nu facem advertising pe bani, ci pe zambete- zambetele copiilor din SOS Satele copiilor. Am ales sa sprijinim un ONG care ofera catorva sute de copii orfani sau abandonati sansa de a creste intr-o familie monoparentala si de a duce o viata normala, incurajandu-i sa-si descopere si sa-si dezvolte aptitudinile si talentul.
Incepem colaborarea dezvoltand comunicarea pentru Campania 2%, in cadrul careia salariatii pot redirectiona doua procente din impozitul anual pe venit catre un ONG, iar recomandarea noastra este, fireste, SOS Satele Copiilor.
Mesajul pe care l-am gasit a fi cel mai potrivit este departe de clasica portretizare a dramei copilului sarac si orfan. Realitatea este ca oamenii au devenit imuni la suferinta si saracia celorlalti, sub o mare de mesaje patetice si cazuri sociale de o gravitate extrema. In aceste conditii, cum sa ii determinam sa dea importanta celor 2 % si sa ii foloseasca responsabil? Convingandu-i ca o fac pentru ei insisi si transformand indemnul obisnuit “Investeste in viitorul lor!” in “Investeste in viitorul tau!”. Copiii de la SOS sunt instruiti si incurajati sa devina adulti de succes, sa reuseasca in viata in ciuda situatiei lor parentale. Ei vor creste cu hotararea de a deveni buni profesionisti si indivizi folositori societatii si nu se stie niciodata cand se vor inversa rolurile si vom avea la randul nostru nevoie de ajutorul lor.
Astfel, 12 copii din Sat au participat la o sedinta foto care i-a transformat pentru cateva ore in pictori, doctori, piloti, avocati, pompieri, capitani de vas, aviatori, balerine, actori, militari, constructori, cadre didactice, cariere pe care viseaza sa le urmeze si care devin realitate numai daca alegem sa ne implicam. Pentru cei care constientizeaza ca peste o vreme se pot afla pe patul unui spital, in tribunele unei curse de Formula 1, intr-un tribunal, sau in mijlocul unui incendiu, indemnul “Investeste in viitorul tau!” incepe sa prinda contur.
Campania se desfasoara in intervalul 10 martie- 15 mai si este declinata in presa, outdoor, DM si activari neconventionale. Echipa care a lucrat la proiect este compusa din: Theodor Sandu- Creative Director, Corina Bacanu- Senior Copywriter, Romulus Petcan- Copywriter, Razvan Patriche- Art Director, Diana Oprea- Copywriter, Maria Bobancu- Art Director, Adrian Garganciuc- DTP si Ruxandra Popa- PR Executive. Multumiri merg catre domnul Nicolae Cosniceru, Fishtank si partenerii nostri media, dar si catre Dani, Elena, Andrei, Marius, Dorina, Marian, Miruna, Mircea, Loredana, Alexandru, Nicoleta, Gabriel.
{mosloadposition user10}