DDB a adaptat platforma creativa, avand ca simbolul central piesa “Lego”, la specificul produsului pentru IMM-uri, Alpha IMM Premier. Pornind de la ideea ca, pentru afacerile mici si medii, pachetele de produse si servicii pe care banca le pune la dispozitie sunt pur si simplu resurse, solutia gasita a fost personificarea acestora, transformandu-le astfel in “Resurse”, personaje “Lego” cu infatisare, rol si deprinderi diferite. Echipa a dat viata pieselor de “Lego”intr-o animatie de 25 de secunde. Campania este declinata pe TV, radio, print si internet si se va derula in perioada decembrie 2008- ianuarie 2009.
Catalin Manciuc, senior copywriter: “In spot-ul IMM Premier ne jucam cu piesele de lego in mod diferit. De data aceasta piesele au personalitate proprie. Ele nu se mai imbina pentru a crea forme diverse, asa cum s-a intamplat in comunicarea produselor adresate persoanelor fizice. Acum, fiecare dintre piese este o resursa gata oricand sa sara in ajutorul intreprinzatorilor. Este o decizie dictata de necesitatea unei comunicari diferite pentru un target diferit”.
Echipa DDB care a lucrat la proiect este formata din: Catalin Manciuc- senior copywriter, Razvan Mitoiu- art director, sub indrumarea lui Bradut Florescu- director de creatie, Christiana Plavicheanu- AV producer, Marius Beju- account manager si Valentin Golban- account director. Din partea studioului de productie, multumiri merg catre echipa Studioset: Damian Groves- regizor, Silviu Visan- compozitie, Sorin Baicau- postproductie, Liviu Ceacar- artist 3D, Alin Sfetcu- artist 3D, Ana Munteanu- production manager, Alin Flaidar- audio. Reprezentantii Alpha Bank care s-au ocupat de proiect sunt Cristina Ionescu- head of brand and communication department si Maria Alexandra Mociulschi- brand and communication specialist.
{mosloadposition user10}