Campania integrata anunta intrarea pe piata a unui produs special, premium, ceaiul Lipton in saculeti cu o forma revolutionara, piramidala.
Provocarea a constat in construirea unei campanii perfect integrate pornind de la cateva executii care au lansat produsul in alte tari din Europa. Campania trebuia sa aduca notorietate rapida noului produs, sa comunice inovatie si sa pozitioneze noile sortimente de ceai ca premium in categoria din care fac parte.
Abordarea proiectului a fost una la 360 de grade, de la print, OOH, spot TV, spot in cinematografe, la elemente de vizibilitate in mall-uri, activari pe partiile de sky (in Predeal si Poiana Brasov) si sampling in magazine si birouri.
Campania vorbeste despre beneficiile pe care le aduce noua forma a plicului de ceai – mai mult spatiu de infuzie, aroma si gust mai puternice – si despre calitatea exceptionala a ingredientelor: frunze lungi de ceai si plante, bucati mari de fructe si mirodenii. Noua gama atrage in egala masura prin selectia de ceaiuri, pana acum rezervate expertilor, si prin aspectul estetic superior al pliculetelor piramidale.
Echipa care s-a achitat de aceasta sarcina este formata din Theodor Sandu- creative director, Ioana Florea- art director, Ioana Covrig-Ortopelea- copywriter, Valentin Golban- account director, Diana Munteanu-account manager, Adrian Garganciuc si Dan Nastase- DTP. Partenerii nostri la implementarea proiectului sunt cei de la Brands On si Mindshare, iar reprezentantii Unilever responsabili de lansare sunt Daniel Barbulescu – category manager si Ruslan Romaniuc- brand manager.
{mosloadposition user10}