DDB Bucharest semnează noua campanie de imagine Alpha Bank, aflată acum în derulare.
Campania este o nouă etapă de dezvoltare a platformei de comunicare Alpha Bank începută în 2009. Personajele Greierele şi Furnica sunt aduse acum în lumea reală, mai aproape de consumatori şi interesele lor. Indiferent de raportul nostru cu banii, fie că suntem cheltuitori ca Greierele, fie ca suntem economi ca Furnica, Alpha Bank ne oferă soluţii financiare care ne ajută să ne bucurăm de banii noştri.
Campania a fost lansată la începutul lui aprilie în TV, print, outdoor şi materialele de promovare pentru sucursale.
Mirela Angelescu, Managing Director DDB Bucharest: "Anul trecut am învăţat să fim responsabili, anul acesta suntem multumiţi: avem un partener, expert financiar, pe care ne putem baza. Nouă, clienţilor Alpha Bank, ne rămâne doar să ne bucurăm de banii noştri, fie că-i economisim cu spor, fie că îi imprumutăm în condiţii avantajoase.”
{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}