{mosimage}televiziunea The Money Channel
Începând cu 1 noiembrie, DBV Media House este singura regie de vânzări care va administra spaţiul de vânzări de publicitate pentru The Money Channel.
Din data de 5 octombrie, The Money Channel a schimbat grila de programe incluzând mai multe emisiuni de dezbatere şi ştiri, a mărit spaţiul de emisie şi a inclus personaje noi. Deşi, aceste schimbări au fost făcute, The Monney Channel păstrează ca target categoria oameni de business, dar adaugă şi tipul de telespectator cu o pregătire medie şi peste medie, cu vârstă cuprinsă între 25 şi 65+ de ani, mărindu-şi astfel plaja de telespectatori. De ceva vreme, însă, The Money Channel transmite telespectatorilor ideea că "Economia e viaţa”. Este un pas benefic, pentru că întăreşte ideea că fiecare român trebuie să fie conectat la realitatea economică. Pentru majoritatea emisiunilor The Money Channel îşi păstrează principiul ‘’keep it short and simple ‘’.
The Money Channel este principalul furnizor de informaţii din universul economic şi de business naţional. Informarea publicului se face în timp real, iar analizele postului au în prim-plan evenimentele la zi. The Money Channel este recunoscut ca un canal de televiziune, care dă ora exactă în materie de economie.
Regia de vânzări DBV Media House, condusă de Brînduşa Vlanga, a fost înfiinţată în noiembrie 2002. Compania DBV Media House S.R.L are ca obiect de activitate vânzarea timpului şi a spaţiului publicitar în presa scrisă şi audio-vizuală. DBV Media House este membru EGTA din 2005 şi deţine un portofoliu vast: divizia print (Tabu, Bucătăria pentru toţi, Superbebe, Fanatik, Taifasuri) şi divizia TV (Music Channel, OTV şi The Money Channel).
{mosloadposition user9}