Incepand cu 1 ianuarie 2009, spatiul de publicitate al tuturor produselor grupului Realitatea-Catavencu (TV, print, radio si indoor) va fi administrat in exclusivitate de regia DBV Media House.
Produsele care vor fi administrate de DBV Media House sunt: TV (Realitatea TV, The Money Channel, Romantica, Telesport), print (Academia Catavencu, Cotidianul, Idei in Dialog, Business Standard, Money Express, Tabu, B24 FUN, Bucataria pentru toti, Aventuri la pescuit), radio (Guerrilla, Realitatea FM, Gold FM) si indoor media (Monopoly).
Pe langa acestea, regia mai reprezinta pentru vanzarea spatiului de publicitate canalele de televiziune OTV si 1Music Channel, cat si revistele Tango, MyBand, La Cucina, Q Magazine si reteaua Info Sanatate.
Regia de vanzari DBV Media House, condusa de Brindusa Vlanga, a fost infiintata in noiembrie 2002, cand a incheiat primul primul contract de gestionare a spatiului publicitar cu o televiziune, MTV Romania. Din 2005, DBV Media House este membru EGTA (Asociatia Regiilor de Publicitate pentru Radio si Televiziune din Europa).
{mosloadposition user10}