Diferența dintre a privi neputincioși la oportunitățile pe lângă care treceți și a reuși să vă îndepliniți măcar unul dintre visele pe care le purtați de multă vreme în minte și suflet este dată de acțiunea pe care o faceți, de fermitatea, claritatea și precizia ei în timp și spațiu! Mulți dintre voi aveți idei fantastice pentru a începe sau dezvolta diverse afaceri, pentru a vă reinventa personal și profesional, însă… din diverse motive vă opriți din a le duce până la capăt.
Să zicem că vă doriți enorm să investiți în ceva anume! Prima condiție de care trebuie să țineți cont, dacă vreți reușita planului propus, este să credeți în visul vostru. După ce l-ați așternut pe hârtie, ca o dorință pe care o împărtășiți universului și care, din acel moment devine laitmotivul existenței voastre, veți avea acel imbold omenesc de a comunica cu cei din jur. Rapid și într-un mod deloc plăcut o să descoperiți că mulți ‚prieteni’ se transformă în hoți de vise. Cei mai mulți vor încerca să vă dea cât mai multe argumente contra, câțiva vă vor spune că ideea este bună, dar că există posibilitatea să se întâmple alte lucruri neprevăzute și să vă împotmoliți și, puțini, dar extrem de puțini, vă vor încuraja în demersul curajos. Dacă aveți, însă, tăria de a vă urma înstinctul, veți vedea că, de cele mai multe ori, singurul mare obstacol real în calea fericirii voastre, este lipsa banilor pe care să-i investiți la momentul oportun, pentru a vă putea duce planul la capăt. Este și acesta unul dintre motivele reale pentru care acum 5.000 ani a apărut creditul care azi vă permite să accesați viața pe care ați visat-o, să achiziționați casa mult îndrăgită, mașina pe care ați dorit-o sau afacerea la care v-ați gândit.
Activitatea bancară a demarat în a doua jumătate a mileniului 3 î.Hr, în Mesopotamia. Încă de atunci oamenii au visat, au sperat și au avut curaj să acționeze, deși comerțul era limitat, iar templul era centrul activității economice și comerciale. În Babilon s-au găsit atestări despre 2000 persoane care depozitau aur și erau obligate să plătească a șasea parte din totalul aurului depozitat. Se cunoaște și că atât palatul, cât și templul, erau locurile în care se acordau împrumuturi, de obicei în semințe care trebuiau returnate în timpul recoltei. Aceste înțelegeri sociale au fost păstrate sub forma tăblițelor de lut, cu înțelegerea plăţii unei dobânzi.
După cum știți, creditul reprezintă relația bănească între o persoană fizică sau juridică, numită creditor, care acordă unei alte persoane, numită debitor, un împrumut în bani, în general cu o dobândă stabilită în funcție de riscul pe care și-l asumă creditorul sau de reputația debitorului. Ca în orice business, toată lumea trebuie să câștige ceva, să aibă un avantaj. Creditorul se va folosi de capitalul existent conform planului bine structurat și gândit, iar debitorul va avea resursele cu care să își atingă scopurile. De câțiva ani buni, cei ce fac intermedierea și garantează o mai bună relație contractuală între creditori și debitori sunt brokerii de credite – companii independente care intermediază creditele între clienți și bănci. Mai exact, brokerul oferă întreaga consultanță, se ocupă de actele necesare obținerii unui credit și susține dosarul în fața comisiei bancare. Și toate acestea fără costuri pentru client, deoarece brokerul este plătit, prin comision, de către bancă (aceasta cedând brokerului o parte din profitul ei pentru clientul nou adus în portofoliu).
În afară de avantajul de a beneficia, într-un singur loc și în același timp, de toate ofertele băncilor, apelând la un broker vă puteți face o imagine mult mai corectă cu privire la condițiile de creditare existente, alegând astfel cea mai bună ofertă. Kiwi Finance este brokerul care de 15 ani face diferența pe piața acordării de credite, reușind să ocupe cea mai înaltă poziție în topul brokerilor de prestigiu. La întrebarea mai demult adresată CEO Kiwi Finance, doamna Anca Bidian: „Cum vă înțelegeți cu titlul de ‚primul broker de credite’ din România?”, domnia sa a răspuns că e foarte mândră de acest titlu și atentă ca în fiecare zi să depășească atât standardele de calitate, cât și așteptările. „Pentru că de multe ori nu e suficient să fii primul, trebuie să fii și cel mai bun.”