Data Revolt sărbătorește primii trei ani de activitate. Agenția de data marketing fondată în 2018 are un portofoliu de peste 70 de clienți și proiecte derulate în peste 20 de țări din Europa. În 2020, cifra de afaceri a agenției a ajuns la 2,8 milioane de euro, o creștere de patru ori față de anul precedent.
Data Revolt a reușit în primii trei ani de activitate să construiască și consolideze o echipă de 45 de angajați. Șase dintre aceștia sunt specializați pe Analytics și reprezintă unul dintre cele mai mari departamente din România, în timp ce alți 17 sunt specializați în performance marketing și programmatic. Totodată, agenția are departament de SEO, echipe dedicate pentru development în martech, design, UX și UI, marketing automation, dar și e-commerce.
Agenția a pornit la drum cu un pariu îndrăzneț pe „Data marketing”, iar în primii trei ani de activitate s-a dovedit a fi o decizie bună. Data Revolt a încheiat anul 2018 cu o cifră a veniturilor de 150.000 euro, iar în 2019 a ajuns la 700.000 euro. În 2020, agenția a reușit o creștere de patru ori a cifrei de afaceri, până la 2,8 milioane de euro. Este, în prezent, în top 10 agenții de digital din România, conform topului Forbes.
Data Revolt a derulat în acești trei ani de activitate proiecte în peste 20 de țări din Europa, inclusiv România, pentru unii dintre cei mai mari jucători din piață. Domeniile în care agenția derulează proiecte sunt telecom (Orange), fintech (Orange Money), retail (Ecco Shoes), auto (Autoeco), imobiliare, pharma (Secom), fashion (Murmur), beauty (L’oreal), e-commerce (The Home) și B2B (Metro Cash & Carry).
„Retrospectiv, putem spune că viziunea care ne-a format, cea de a aduce datele în slujba marketingului, ne-a creat și oportunitatea unei noi poziționări. Se spune că pentru un start-up primul an este critic, iar al doilea, dacă îl depășești cu bine, te include într-un grup restrâns de companii care au găsit soluțiile de creștere și dezvoltare sustenabilă. Intrăm acum în cel de-al patrulea an de activitate și ne concentrăm pe schimbările masive ale modului în care se face marketingul online astăzi, încercând să oferim liderilor din marketing soluții care să răspundă provocărilor din business”, a declarat Cosmin Nastasă, co-fondator Data Revolt.
„Acum ne pregătim pentru un timp al digitalizării companiilor și schimbării comportamentului consumatorului, totul mai orientat către online ca niciodată. În curând, tot mai multe business-uri vor prioritiza deciziile bazate pe date, vor trece spre modul de lucru bazat pe analiză, iar automatizarea și măsurarea vor fi unelte de bază pentru a naviga în piețele actuale. În acest context, noi consolidăm agenția, echipa și procesele potrivite pentru business-urile care vor să facă pași spre maturitatea digitală”, a declarat Bogdan Zaharia, co-fondator Data Revolt.