Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Danonino SPUNE DA – o nouă direcție de poziționare a brandului

Danonino vine cu o nouă poziționare și direcție de comunicare a brandului, invitând toți părinții să spună DA autonomiei copilului lor și să le ofere o alimentație sănătoasă.
Pentru a afla care este percepția părinților din România cu privirea la creșterea unui copil autonom, Danonino a susținut un studiu național care evidențiază că majoritatea părinților din România asociază autonomia copiilor cu ideea de control, de mediu și alegeri supravegheate de ei. Studiul a fost realizat de Cult Market Research în perioada 1-14 aprilie 2016 pe un eșantion de părinți reprezentativ la nivel național (413 părinți din mediul urban, jumătate mame și jumătate tați, cu copii cu vârste cuprinse între 3 și 7 ani).

,,Noua poziționare Danonino vine să înglobeze și să definească sub un mesaj-umbrelă identitatea brandului și tot ceea ce ne dorim să le transmitem părinților din toată lumea: să avem încredere în noi ca părinți și să ne susținem copiii să se transforme în adulți independenți, să îi ghidam să facă propriile alegeri. Legătura dintre produs și noua direcție de brand stă în fundamentul unei creșteri armonioase a copiilor care are la bază atât o alimentație echilibrată, cât și o educație autonomă” declară Anca Miron, Senior Brand Manager Kids Danone.

Astfel, pe tot parcursul anului Danonino va încuraja părinții să crească copii independenți, care au încredere în sine și va accentua cât de important este să își lase copiii să facă propriile alegeri printr-o campanie integrată de comunicare. Aceasta este susținută prin spot TV, concursuri radio, activări in-store, evenimente dedicate părinților, proiecte speciale în parteneriat cu comunitățile online de mămici, o serie de acţiuni în social media și activități de relații publice – printre care o componentă amplă de comunicare cu specialiștii și liderii de opinie în zona de parenting și nutriție pentru copii.

Primul eveniment dedicat campaniei, “Spune DA – Învață cum să crești un copil autonom”, a avut loc pe 19 aprilie și a fost realizat în parteneriat cu Parenting ADS și Desprecopii.com. Peste 10.000 de persoane care au urmărit live evenimentul și aproximativ 200 de părinți și reprezentanți mass media participanți au aflat cum pot crește un copil autonom de la Otilia Matelers – Expert în Parenting, Crina Coliban – Specialist în nutriția copiilor mofturoși și Dan Cruceru – Blogger taticool.eu.

Toate informațiile despre campanie vor fi integrate în platforma online www.danonino.ro/spuneda/ și pe pagina de Facebook Danonino România.
Echipele care au contribuit la implementarea campaniei Danonino SPUNE DA sunt:

Din partea Danone: Simona Meitoiu -Junior Brand Activation Manager Danonino, Anca Miron – Senior Brand Manager Kids Danone, Ana Maria Zota – Shopper Activation Manager
Din partea agenţiei de digital: Andreea Bozoi – Digital Coordinator
Din partea agenției de relații publice (IMAGE PR): Ruxandra Popescu – Account Executive
Din partea Parenting ADS: Adelina Dondorici – Managing Partner Parenting Ads, Daniela Dumitrescu – Account Manager Parenting ADS

 

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.