Danone România, liderul pieței de iaurturi, relansează astăzi site-ul www.danone.ro ca un centru al ecosistemului său digital, aducând vizitatorilor noi funcționalități și informații pe o platformă interactivă și cu un nou design.
Site-ul este construit în jurul subiectelor de interes pentru consumatori, permite o navigare ușoară și conectează toate celelalte platforme online ale Danone România, fie micro-site-uri tematice sau social media.
“Noul site spune istoria celor 15 ani de iaurturi Danone produse în România: este în primul rând povestea Danone ca producător local, care a investit în economia și societatea românească și folosește cele mai bune resurse românești – cel mai bun lapte, cei mai buni oameni, fabrica noastră performantă. Veți vedea apoi cum toate acestea se combină cu aproape 100 de ani de expertiză și inovație în iaurturi și cu standardele de calitate ale Grupului internațional Danone pentru a face iaurturile cele mai gustoase pentru diferitele preferințe ale consumatorilor noştri.
Informațiile sunt prezentate într-un format prietenos și accesibil, cu legături între zone diferite de conținut din secțiuni, pentru a permite utilizatorului să urmărească cu ușurință un subiect de interes.
Secțiunea de Noutăți este construită pe o platformă de blog și prezintă știri cititorului într-o manieră prietenoasă, mai personală și mai informală, așa cum este și cultura noastră internă, aici în Danone”, explică Dieter Schulz, Director General Danone Europa de Sud Est.
www.danone.ro se bazează pe un nou sistem de management al conținutului, care asigură o flexibilitate sporită, actualizarea rapidă a conținutului și costuri mai reduse de întreținere.
„Noua platformă duce la un alt nivel relaţia publicului cu brandul Danone prin accentul pe care îl pune pe conţinutul relevant şi pe experienţa navigării. Mai mult, platforma beneficiază de responsive design, afişarea conţinutului fiind adaptată la device-ul de pe care utilizatorul accesează site-ul, fie el desktop, tabletă sau smartphone. Astfel, consumatorii pot naviga cu uşurinţă pe danone.ro accesând rapid conţinutul relevant pentru ei”, a completat Bogdan Niţu, director general WEBSTYLER. „Ne bucurăm că am contribuit la dezvoltarea relaţiei digitale dintre Danone şi consumatorii săi şi mulţumim echipei Danone pentru încrederea acordată pe durata proiectului. Suntem convinşi că vom face şi alte proiecte frumoase împreună,” adaugă el.
Homepage-ul permite aducerea din secțiuni a informațiilor noi cu un grad de relevanță mare pentru utilizator, având un design modern și dinamic. Conținutul site-ului este organizat în opt secțiuni, pe care utilizatorul poate ajunge cu ușurință atât din meniul principal, cât și din zone secundare de afișare. Iată câteva dintre informațiile noi prezentate pe site:
– Posibilitatea de a publica comentarii pe marginea articolelor din Noutăți;
– Prezentarea echipei de top management atât din perspectivă profesională, cât și personală, prin prisma pasiunilor din timpul liber al fiecăruia dintre membrii echipei – în Centru media;
– Prezentarea pas cu pas a drumului calității către cel mai înalt standard, de la fermele românești care furnizează laptele și până la fluxul de producție în fabrica din București și mai departe, în călătoria iaurturilor către rafturi și frigiderul consumatorului – în Calitatea Danone;
– Secțiunea Produse înfățișează utilizatorului gama diversă de iaurturi, băuturi tradiționale și smântână care au câștigat în ultimii 15 ani încrederea românilor; fiecare pagină de produs centralizează informații utile pentru consumatori, de la valori nutriționale și până la alte platforme online dedicate produselor, permițând o conectare facilă a utilizatorilor cu brandurile din portofoliu; spre exemplu, se face o legătură directă cu platforma de transparență Deschide Danone, pe care consumatorii pot întreba și primi răspunsuri referitoare la produse direct de la angajații noștri.
“Ne-am propus să avem un dialog activ cu consumatorii, iar site-ul danone.ro este un element important în această strategie. Știm cu toții că subiectele legate de alimente vor fi întotdeauna de interes pentru public, iar pentru noi este important să oferim transparență cu privire la laptele pe care îl folosim, cum producem și unde, să fim disponibili pentru întrebări, clarificări și, în general, pentru dialog, pentru o relație mai personală cu consumatorii, pe care online-ul o face posibilă. Cred că o comunicare deschisă este și ea, în final, o dimensiune a calității produselor pe care le aducem pe piață și de aceea principiile de la baza site-ului au fost vizibilitate, claritate, transparența”, a concluzionat Cristina Popescu, Director Comunicare Corporativă Danone Europa de Sud Est.
Vă așteptăm să ne vizitați online!