Noul pahar KISS va fi disponibil în magazine din luna mai
Danone România, liderul pieței locale de iaurturi, schimbă din mai ambalajele pentru jumătate din portofoliul său, prin lansarea unui nou pahar de iaurt: KISS – ce derivă din sintagma „Keep It Simple & Safe”. Totodată, Danone îmbunătățește multe dintre rețete și aduce noi variante de iaurt pentru consumatori. Noul format KISS va fi promovat printr-o campanie națională de comunicare, ce se va desfășura în perioada mai-iulie 2015.
Noul pahar de iaurt are un design deosebit, unic pe piața din România, brevetat de Danone, fiecare produs avand o culoare specifică. Brandurile care vor beneficia de noul ambalaj reprezintă aproape un sfert din piața de iaurturi și sunt variantele în format „spoonable” din gamele Danone Natural, Activia, Danone Delicios, Danonino, Cremosso, Danone Disney, fiind astfel mai ușor de identificat și diferențiat la raft de către consumatori. Totodată, noul pahar este mult mai ergonomic, având o bază rotundă care îl face mai prietenos și mai ușor de folosit, astfel încât consumatorii să poată savura produsul până la ultima linguriță.
Transformarea la nivelul ambalajului va fi comunicată printr-o campanie integrată care va consta într-o serie de spoturi TV, panouri outdoor în mai multe orașe din țară, sampling neconvențional, activități de relații publice, activări in-store, în social media și în mediul online, inclusiv o pagină dedicată KISS pe site-ul www.danone.ro unde consumatorii pot găsi mai multe detalii despre tehnologia, atributele și beneficiile noului pahar, un scurt istoric al evoluției paharului de iaurt Danone în cei aproape 100 de ani de existență a brandului.
„Paharul Danone se reinventează pentru prima dată în ultimii 16 ani de la intrarea pe piața din România, forma sa fiind de-a lungul timpului un element distinctiv al brandului. KISS este cea mai recentă inovație a noastră, rezultatul a peste 2 ani de cercetări și investiții ale Grupului în dezvoltarea unei tehnologii unice, și suntem bucuroși că România este prima țară din estul Europei în care Danone o implementează.
Cu noul pahar KISS vrem să oferim românilor o experiență nouă, îmbunătățită de consum, să ne diferențiem și să aducem un plus de simplitate, eleganță și unicitate pe piața aglomerată a iaurturilor. Totodată vrem să răsplătim și să consolidăm încrederea consumatorilor noștri în produsele Danone și să le dovedim că pentru noi calitatea se reflectă atât în iaurtul din interior, cât și în ambalajul care protejează produsul”, declară Anca Stroe, Director de marketing Danone pentru Europa de Sud Est.
Danone este producătorul cu cel mai mare și diversificat portofoliu de iaurturi, produsele sale adresând toți consumatorii, indiferent de vârstă și preferințe. Danone oferă de la formule foarte simple de iaurt alb ce au la bază doar lapte și fermenți, până la rețete sofisticate aduse de gamele de răsfăț sau chiar soluții gata de consumat în momente specifice de consum, cum sunt iaurturile pentru micul dejun sau cele care pot fi servite ca gustare între mese. Iaurturile Danone produse în Romania au beneficiat în ultimii ani de îmbunătățiri constante la nivelul formulelor, astfel încât să răspundă noilor preferințe ale consumatorilor. Danone a lansat rețete foarte simple, utilizează coloranți obținuți din concentrate de suc de fructe și legume sau arome naturale, a introdus iaurturi cu mai multe straturi de gem de fructe.
Relansarea portofoliului Danone a presupus o investiție de 10 milioane de lei și a avut la bază modernizarea și implementarea unei tehnologii unice în fabrica Danone din București.
Danone este liderul pieței atât pe segmentul “iaurturi”, cu o cotă de piață de peste 50%, cât și pe segmentul lactate proaspete. De asemenea, consumatorii români au ales Danone pe primul loc în topul calității iaurturilor de pe piața din România (conform studiului QUDAL – Quality medal realizat în 2015 de compania elvețiană ICERTIAS). Totodată, Danone a fost ales doi ani la rand drept iaurtul care oferă cel mai bun raport calitate/preț (potrivit raportului Best Buy Award pentru România, realizat de ICERTIAS, 2014/2015).