Sub motto-ul “Redescoperim ce este bun”, Danone România își invită consumatorii să aleagă lucrurile care îi fac să se simtă bine și, în același timp, aduce noutăți pe piață: întreaga gamă de produse tradiționale Danone poate fi acum găsită pe rafturi într-un nou ambalaj dominat de alb, cu un design menit să atragă atenția asupra lucrurilor simple și bune și să sublinieze calitatea ingredientelor și beneficiile iaurturilor.
În acest context, pe piață este disponibilă acum o serie limitată de iaurturi simple, în ambalaj de sticlă, care reproduce în întregime ambalajul original lansat de companie cu 100 de ani în urmă. Totodată, consumatorii sunt invitați să savureze o nouă gamă de produse ale mărcii Danone – iaurturi de băut cu fructe, dar și gama Danone Delicios, care are la bază o nouă rețetă cu o consistență mai cremoasă.
Danone se apropie astfel de preocupările consumatorilor săi aflați în căutare de soluții pentru a face față transformărilor profunde și rapide prin care trece societatea¹. Ca urmare a acestor schimbări, au apărut o serie de macro tendințe identificate de mai multe companii de cercetare, tendințe care influențează interacțiunea cu consumatorii și pe care Danone și-a propus să le adreseze: stil de viață sănătos, stil de viață “fluid”, naturalețe și transparență, consumatori informați și nevoia de răsfăț².
Danone lansează totodată o invitație la re-evaluarea deciziilor personale și o încurajare a opțiunilor față de lucrurile bune și simple, o întoarcere la valorile durabile de bază.
“Lumea se schimbă, modul în care privim nutriția se schimbă. Și noi ne adaptăm acestor transformări pentru fi alături de consumatorii noștri. Am preferat ca această schimbare să vorbească despre alegerile simple, bune și care ne fac și bine. Sub mesajul “Redescoperim ce este bun”, pledăm pentru esența produselor mărcii Danone: simplitatea ingredientelor și gustul bun. Iaurtul, prin natura lui, este un produs simplu, obținut din lapte și fermenți, așa cum este și Danone Natural, rețeta introdusă pe piață în urmă cu patru ani, al cărui rol pozitiv pentru sănătate a convins din ce în ce mai multă lume să transforme consumarea lui într-un obicei zilnic”, explică Natalia Gelstein, Manager General Danone România și Bulgaria.
“Observăm o apetență crescută a românilor pentru iaurturi și o diversificare a opțiunilor lor. Chiar dacă la consum suntem sub media europeană, cu aproximativ 6 kg de iaurt per capita, față de 20 kg în Bulgaria sau 14 kg în Polonia, suntem martorii unei preocupări în creștere pentru îmbunătățirea nutriției și calitatea produselor, asistând la cea mai mare rată de creștere din Europa a consumului de iaurt” spune Natalia Gelstein.
Pentru fiecare iaurt pus pe piață de catre fabrica din București se asigură cea mai înaltă valoare pentru consumator: începând cu laptele cel mai bun, peste 1600 de teste de calitate, standardele înalte de igienă și siguranță alimentară respectate de la fermă până în fabrică și apoi până la raft, dar și savoarea dată de rețete dezvoltate și verificate ani după ani și fermenți care aduc toate beneficiile digestive ale iaurturilor. La fabricarea iaurturilor se folosesc peste 55 milioane de litri de lapte colectat în majoritate de la fermieri și gospodari români.
Piața iaurturilor a inregistrat o creștere cu 9,8% in 2017 față de 2016, conform Nielsen Retail Audit.
¹ Numeroase studii precum World Economic Forum’s Global Shapers Survey, PEW research Center, subliniază temerile în creștere ale oamenilor din întreaga lume cu privire la degradarea mediului, breșele de securitate cibernetică, tensiunile geopolitice, crizele economice etc.
² Conform diverselor studii la nivel global realizate de Nielsen, Kantar, SKEM și Mintel.