Danone România a obţinut premiul I la categoria produselor lactate pentru copii în cadrul Galei Forbes Brands for Kids. Recunoaşterea a fost obţinută ca urmare a unui studiu realizat în rândul mămicilor din mediul urban din România cărora li s-a cerut să precizeze ce produse le oferă copiilor lor, în ce branduri au încredere, care consideră că sunt cele mai sigure produse şi cu cel mai ridicat nivel de calitate pentru cei mici.
,,Din ce în ce mai mulţi părinţi din România decid să facă alegeri sănătoase pentru copiii lor. Dacă acest trend nu era atât de vizibil în urmă cu 5-7 ani, iată încă un studiu care ne confirmă cât de importante sunt încrederea, calitatea şi siguranţa produselor pentru copii. Danonino este unul dintre cele mai iubite branduri de copii şi este aliatul ideal al mămicilor care doresc să asigure o alimentaţie echilibrată celor mici. Prin toate campaniile pe care le derulăm ne dorim să contribuim la dezvoltarea copiilor; aceştia iubesc noutăţile şi pe Dino şi de aceea le oferim în permanenţă ocazii de a învăţa jucându-se.” declară Anca Ignat, Senior Manager Global Brands Danone.
Primele 16 branduri din clasamentul rezultat în urma acestei cercetări au fost premiate în cadrul Galei Forbes Brands for Kids ce a avut loc marţi, 8 decembrie.
Studiul a fost realizat la iniţiativa Forbes România alături de compania de cercetare D & D Reseach şi a urmărit trei direcţii: calitate, încredere și siguranță. Brandurile au fost votate de 1000 de femei din oraşe cu un număr mai mare de 50.000 de locuitori și cu vârste cuprinse între 22 și 35 de ani.