Futuroscope din Franta
Aventură, distracție, experiențe multimedia pentru toate gusturile și vârstele, pe scurt o vacanță inedită la Futuroscope, unul dintre cele mai populare parcuri de distracții din Franța. Acesta este premiul cel mare oferit de Danone în cadrul noii aplicații de mobil lansate de companie pentru a promova cea mai recentă inovație: noul pahar de iaurt KISS.
Cu un nume sugestiv, ce derivă din sintagma „Keep It Simple & Safe”, noul pahar KISS beneficiază de un format deosebit, unic pe piața din România, brevetat de Danone și lansat în magazine în luna mai.
Aplicația Danone KISS poate fi descărcată pe telefonul mobil din Google Play sau AppStore până pe 27 iunie, iar pentru a participa la tombola pentru marele premiu utilizatorii trebuie să cumpere un produs Danone inclus în concurs, să introducă numărul și data bonului fiscal în formularul dedicat și va intra în tragerea la sorți pentru excursia pentru două persoane în Franța, la parcul viitorului, Futuroscope. În plus, dacă scanează cu ajutorul aplicației – în magazine sau online – noul pahar Danone, completează formularul cu datele de contact, va fi înscris automat în tragerea la sorți pentru una din cele 30 de brățări inteligente, Fitbit Flex Activity and Sleep, Black oferite zilnic.
Produsele participante la concurs sunt produsele Danone în noul pahar KISS, respectiv toate variantele de iaurt din gamele: Danone Natural, Activia, Danone Delicios, Danonino, Cremosso și Danone Disney.
Datorită noului pahar KISS, cu un design atractiv, colorat și elegant, fiecare brand Danone are de acum o culoare specifică fiind mai ușor de identificat ºi diferenþiat la raft, aducând totodată un plus de simplitate, eleganță și unicitate pe piața aglomerată a iaurturilor. Mai mult decât atât, noul pahar are un design mai ergonomic, având o bază rotundă care îl face mai prietenos și mai ușor de folosit, astfel încât consumatorii să poată savura iaurtul până la ultima linguriță.
Aplicația Danone KISS, face parte dintr-o campanie integrată de comunicare a noului ambalaj KISS, care constă într-o serie de spoturi TV, panouri outdoor în mai multe orașe din țară, sampling neconvențional, activități de relații publice, activări in-store, în social media și în mediul online, inclusiv o pagină dedicată KISS pe site-ul www.danone.ro unde consumatorii pot găsi mai multe detalii despre tehnologia, atributele și beneficiile noului pahar, un scurt istoric al evoluției paharului de iaurt Danone în cei aproape 100 de ani de existență a brandului.
Mai multe detalii despre aplicație și despre noul pahar KISS găsiți pe //www.danone.ro/kissdanone/.