Danone România, cel mai mare producător local de iaurturi, anunță lansarea unei noi platforme de brand: „Gustă viața zâmbind”. Zâmbetul a stat mereu în centrul identității Danone, ca expresie a stării de bine și de sănătate obținute printr-o alimentație echilibrată. „Gustă viața zâmbind” merge un pas mai departe, propunând consumatorilor, prin iaurturile Danone, o filosofie de viață care valorizează micile bucurii și care le reamintește consumatorilor motivele pentru care ar trebui să zâmbească zilnic: cei dragi, sănătatea, optimismul.
„Noua platformă „Gustă viața zâmbind” este construită în jurul misiunii Danone de a aduce sănătate prin alimente, prin iaurturi gustoase și de cea mai bună calitate, produse în România, astfel contribuind la o viață mai bună și mai plină de bucurie pentru consumatorii noștri.
Alimentația corectă este esențială pentru sănătate, iar prin iaurturile Danone, noi punem la dispoziția consumatorilor o alegere simplă care îi va ajuta să aibă grijă de sănătatea lor. Prioritatea noastră este să oferim produse de cea mai bună calitate, care răspund preferințelor românilor de toate vârstele, folosind expertiza internațională de aproape un secol a Danone și cele mai bune resurse locale. Cumpărăm doar lapte de cea mai bună calitate de la fermierii români și îl procesăm în primele 24 de ore în fabrica noastră din București, care lucrează la cele mai înalte standarde europene de producție. Astfel putem oferi consumatorilor noștri produse care se mențin proaspete mai mult timp, fără să folosim conservanți.
Suntem mândri că, după toate eforturile și pasiunea pe care le investim, brandurile noastre au rămas alegerea preferată a consumatorilor din România în toți acești 15 ani de când suntem prezenți pe piața locală. Acest lucru ne permite să continuăm să investim în fabrica noastră din România, în angajații noștri și în fermele partenere.
Pe scurt, această abordare întemeiată pe produse sănătoase, un business sănătos, oameni sănătoși și fericiți reprezintă esența noii platforme „Gustă viața zâmbind”, explică Dieter Schulz, Director General Danone pentru Europa de Sud Est.
Noua platformă de brand Danone se reflectă la nivel vizual printr-un logo și un slogan nou, în care zâmbetul este elementul central. Campania de comunicare este susținută prin spot TV (click link), o nouă platformă de comunicare online www.gustaviatazambind.ro, un ambalaj nou pentru produsele de bază Danone: Natural, Delicios, Danone de băut, Sana, Lapte bătut și Danone dietetic. Danone Natural și Delicios sunt primele iaurturi produse în fabrica Danone, în anul 1999, după achiziționarea și retehnologizarea fostei fabrici Miorița.
Danone a investit peste 300 milioane lei în România, în ultimii 15 ani. La începutul acestui an, Danone a investit jumătate de milion de euro într-o linie automată de transport și paletizare, care include primul robot industrial folosit într-o fabrică de lactate din România.
Cele peste 1.000.000 de produse care ies zilnic pe porțile fabricii din București respectă cele mai înalte standarde internaționale de calitate. În laboratorul din incinta fabricii lucrează 20 de specialiști care efectuează zilnic între 1600-1800 de analize pentru a verifica laptele, ingredientele, ambalajele, produsele finale și chiar aerul din secția de ambalare. Danone Romania a implementat standardul cel mai înalt pentru sistemul de management al siguranței alimentare – FSSC 22000.