Cu o experiență de peste zece ani în strategic planning, Dana Pascu este începând din octombrie noul Head of Strategy al GMP Advertising. Dorința Danei din noua poziție este de a crește valoarea departamentului abordând integrat strategia de brand.
„Nu există strategie digital și strategie ATL. Există doar strategie într-o lume în care înțelegi sau nu modificările comportamentale și culturale aduse de tehnologie. Câtă vreme vom aborda sectorial și secvențial strategia, aceasta nu va fi suficient valorizată nici de către cei care lucrează în branșă pentru a forma o disciplină puternică, nici de către clienți care nu o plătesc”, a spus Dana Pascu, Head of Strategy, GMP Advertising.
Promovarea Danei continuă procesul intern de îmbunătățire constantă a standardelor după care GMP Advertising evaluează produsul agenției.
„Cred că prin energia, experiența și inteligența creatoare a Danei vom dobandi noi valențe la nivelul departamentului de strategie și la nivelul întregii agenții. Îmi doresc ca Dana să ghideze produsul creativ și să ne fie tuturor acea minte limpede cu rol edificator”, a spus Cristiana Belodan, director executiv GMP Advertising.
Dana Pascu, 31 de ani, și-a început cariera în publicitate în 2006 la Kinecto ca digital copywriter. Acolo a facut rapid pasul către strategic planning și pentru o vreme a combinat copywritingul cu strategia. După ce a lucrat în mai multe agenții importante din România, Dana s-a alăturat echipei GMP în 2015 în calitate de Senior Strategic Planner unde și-a adus contribuția pe brandurile: Ciucaș, Telekom B2B, Domo, Volkswagen, Arctic, Itsy Bitsy, Edenia, Cris-Tim, Patria Bank. În numai un an, Dana a avansat la Creative & Strategic Planning Dire