- Cu o experiență de 14 ani în advertising, Dan Șendroiu vine în echipa FRIENDS\ TBWA\ BUCHAREST cu o importantă experiență pe conturi locale și internaționale
- Campaniile pe care și-a pus semnătura scriu parte din istoria recentă a advertisingului românesc
- Misiunea lui Dan, alături de colegii de agenție, este să crească ponderea clienților globali în portofoliu și să susțină dezvoltarea de campanii curajoase și inedite pentru cei locali
După 14 ani de gândit și propus strategii pentru unii dintre cei mai interesanți și provocatori clienți din România – fie branduri locale renumite care activează pe piețele internaționale (Dacia – Renault), fie branduri internaționale cu nevoi de comunicare locale, Dan schimbă nu doar biroul, ci și direcția, alături de prietenii de la FRIENDS\ TBWA\ BUCHAREST și se alătură echipei de strategie din agenție.
Noul membru al echipei FRIENDS\ TBWA\ BUCHAREST aduce cu el o foarte bună cunoaștere a nevoilor unui brand internațional, dar și pasiunea pentru branduri locale. Dan Șendroiu va lucra îndeaproape cu departamentul de creație, obiectivul fiind creșterea ponderii clienților globali, dar și aplicarea principiilor filozofiei de lucru TBWA, bazată pe disrupție, în strategiile de comunicare ale clienților din portofoliul agenției.
“Când am încercat să mă angajez prima dată în publicitate, acum destul de mulți ani, am trimis același mesaj tuturor emailurilor de agenții pe care le-am găsit în Anuarul de Media și Publicitate, pe care-l scotea Mediafax. Campania n-a fost un succes, în sensul că am primit un singur reply de la aquarium@friendsadvertising.ro, de fapt chiar de la Sorin, care mă întreba ce știu să fac. Nu știam nimic atunci, dar, între timp, am mai învățat. Acum am venit între prietenii de la Friends să facem împreună campanii bune și branduri tari. Știu că e un loc cu oameni buni, cred că e un loc unde pot ajuta semnificativ și sper că e un loc unde pot învăța multe. Așa se face că am venit aici”, a explicat Dan Șendroiu, Director de strategie la FRIENDS\ TBWA\ BUCHAREST
“Mă bucur că lucrez din nou cu Dan. Se știe că strategia și creația sunt frați de mici și s-au jucat împreună în fața blocului în copilărie. Mă bucur că ne “jucăm” mai departe, cu briefuri, idei și execuții. E chiar o provocare să ai lângă tine o echipă de strategie care știe să te țină în priză”, a adăugat Eugen Suman, Director de creație la FRIENDS\ TBWA\ BUCHAREST
Câteva dintre proiectele care îi sunt cel mai dragi lui Dan sunt rebrandingul Dacia, campaniile locale și internaționale de lansare a 10 modele noi ale brandului, inclusiv Logan, Duster sau Solenza, dar și campania Auchan “România neîmblânzită”, care i-a adus un trofeu Effie Bronz în vara lui 2018.